;
coinex

تصویری از ویندوز 10 کلود منتشر شد؛ شباهت زیادی با ویندوز 10 دیده می شود

ویندوز 10 کلود

همانطور که می دانید مدت ها است که مایکروسافت حرف از نسخه جدید سیستم عامل خود یعنی ویندوز 10 کلود می زند، چند روز پیش خبرهایی درباره شکست برنامه ریزی مایکروسافت برای رقیب خود یعنی سیستم عامل کروم منتشر شد، اما امروز اسکرین شات هایی از این سیستم عامل منتشر شده است. در ادامه با تکرا همراه باشید

باتوجه به گزارشاتی که از سوی رسانه theverge منتشر شده، ویندوز 10 کلود نسخه سبک سیستم عامل مایکروسافت است که روی رایانه های کم قدرت هم اجرا می شود و هدف اصلی آن استفاده در بخش های آموزشی است.

ویندوز 10 کلود

آنطور که پیدا است وبلاگ ایتالیا این تصاویر را فاش کرده است که تفاوت چندانی را با نسخه استاندراد سیستم عامل اصلی مایکروسافت یعنی ویندوز 10 ندارد. ویندوز 10 کلود شباهت بسیاری را با ویندوز 10 دارد.

ویندوز 10 کلود

باتوجه به گفته ZDNet ویندوز 10 کلود برای اجرای برنامه های جهانی از فروشگاه ویندوز 10 طراحی شده است که این بدان معنا است که هیچگونه تغییرات بصری در آن وجود ندارد. البته هنوز خبرهای رسمی بسیاری از سوی مایکروسافت درباره جزئیات این سیستم عامل و تاریخ انتشار آن منتشر نشده است؛ اما با توجه به اسکرین شات های منتشر شده و شواهد موجود انتظار می رود که مایکروسافت این سیستم عامل را همراه با به روزرسانی ماه آوریل ویندوز 10 منتشر کند.

به هر حال ثابت شده که مایکروسافت برنامه های خاصی را برای سیستم عامل خود دارد، قرار است که هر از چندگاهی آپدیت این سیستم عامل به منظور رفع مشکلات و اضافه شدن ویژگی های جدید منتشر شود. اگر ویندوز 10 کلود بدون هیچ مشکلی منتشر شود، بدون شک توجه بسیاری را به خود جلب خواهد کرد و استفاده زیادی را در مباحث آموزشی خواهد داشت. اکنون باید منتظر انتشار خبرهای جدید از سوی مایکروسافت درباره نسخه کلود ویندوز 10 باشیم. نظر شما درباره این خبر چیست؟ آیا ویندوز 10 کلود یک سیستم عامل موفق خواهد بود یا خیر؟

منبع: Theverga

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر