;
coinex

تبلت Galaxy Tab S3 احتمالا به قلم اس پن مجهز خواهد بود

تبلت Galaxy Tab S3 به قلم اس پن مجهز خواهد بود
بالاخره پس از شایعات فراوان در باره تبلت Galaxy Tab S3 به نظر می رسد که این محصول جدید سامسونگ در نمایشگاه MWC 2017 رخ نشان خواهد داد.

امروز خبری را در تکرا منتشر کردیم که رندر منتشر شده از این تبلت را با نمایشگری از دو طرف منحنی به تصویر کشیده بود؛ نمایشگری که انحنای آن یادآور گوشی گلکسی اس 7 اج است؛ اما گویا این تنها ویژگی گلکسی تب اس 3 نخواهد بود. گفته می شود که این دستگاه از قلم اس پن نیز پشتیبانی خواهد کرد.

بر اساس گزارشی که به تازگی در فضای آنلاین منتشر شده، تبلت Galaxy Tab S3 با قلم S-Pen همراه خواهد بود؛ اما هیچ شکاف و یا اسلاتی به مانند تبلت های نوت معمول و یا گوشی هایی که دارای این ویژگی هستند، وجود ندارد.

بدیهی است که در حال حاضر هیچ راهی برای فهمیدن درستی یا عدم درستی این شایعه وجود ندارد؛ اما اگر این موضوع واقعیت داشته باشد، برای اولین بار است که سامسونگ تصمیم گرفته تا قلم اس پن را به عنوان یک لوازم جانبی برای دستگاهی به غیر از برند نوت خود عرضه کند. برخی شایعات حاکی از آن است که گوشی گلکسی اس 8 نیز این امکان را دارد که از قلم اس پن به عنوان یک لوازم جانبی اضافی استفاده کند.

در این گزارش جدید به مشخصات گلکسی تب اس 3 هیچ اشاره ای نشده است؛ اما در خبرهای پیش از این آمده است که تبلت Galaxy Tab S3 دارای یک نمایشگر 9.6 اینچی با رزولوشن 1536 در 2048 پیکسل بوده که پردازنده اسنپدراگون 820 را در دل خود جای داده است. 4 گیگابایت رم، اندروید 7.0 نوقا و البته رابط کاربری تاچ ویز از دیگر مشخصاتی است که برای تبلت جدید سامسونگ در نظر گرفته شده است.

چنین تبلتی می تواند شما را به عنوان یک کاربر به سمت خود جذب کند؟ گمان می کنید که وجود قلم اس پن چه تاثیری بر فروش این دستگاه داشته باشد؟ نظرات خود را در بخش زیر با ما و دیگر دوستان خود به اشتراک بگذارید.

.

منبع: androidauthority

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر