;
coinex

ساعت هوشمند ال جی واچ اسپورت در Geekbench ظاهر شد

ال جی واچ اسپورت

در اوایل امروز اعلام شد که شرکت ال جی با همکاری گوگل در تاریخ 8 فوریه برابر با 20 بهمن ماه ساعت های هوشمند جدید خود را معرفی می کند. اکنون گزارشی جدید در رسانه های انگلیسی زبان منتشر شده که با توجه به آن ساعت هوشمند ال جی واچ اسپورت در Geekbench ظاهر شده است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

در طی چند روز  گذشته خبرهای بسیاری درباره ساعت های هوشمند جدید ال جی منتشر شد، در ابتدا تصویری از دو ساعت هوشمند ال جی واچ استایل و ال جی واچ اسپورت منتشر شد و پس از چند روز قیمت آن ها اعلام شد. قرار است که ساعت های هوشمند جدید ال جی با سیستم عامل Android Wear 2.0 از پیش نصب شده از راه برسند. آنطور که پیدا است قیمت ساعت هوشمند ال جی واچ استایل 249 دلار بوده و قیمت ال جی واچ اسپورت 349 دلار خواهد بود که 100 دلار از نسخه دیگر گران تر است.

مدل دوم دارای ویژگی های بیش تری است که از جمله آن ها می توان به سیستم مانیتور قلب، اتصال LTE، جی پی اس و ان اف سی اشاره کرد. نسخه استایل این ساعت هوشمند دارای گواهینامه IP67 بوده در حالی که نسخه اسپورت IP68 را دارد.

امروز ساعت هوشمند ال جی واچ اسپورت در Geekbench ظاهر شد. به نظر می رسد که این ساعت هوشمند به یک پردازنده چهار هسته ای ناشناخته با سرعت سنجش 1.09 گیگاهرتز است، نتایج این بنچمارک رم 798 مگابایتی را نشان می دهد. مشخصات شایعه شده اعلام می دارد که این ساعت هوشمند جدید به صفحه نمایش 1.38 اینچی با وضوح 480 در 480 پیکسل مجهز است. گفته شده که حافظه داخلی این گجت پوشیدنی 4 گیگابایت بوده و به باتری 430 میلی آمپری مجهز است که هنوز جزئیاتی از آن مشخص نشده است.

باتوجه به شواهد موجود امتیاز کلی ال جی واچ اسپورت در Geekbench برابر با 273 است، تصویر زیر جزئیات این بنچمارک را به نمایش گذاشته است. حال باید منتظر انتشار خبرهای بیش تر از سوی ال جی و گوگل برای عرضه ساعت های هوشمند جدید باشیم.

ساعت هوشمند ال جی واچ اسپورت

منبع: Phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر