;
coinex

نگاهی به تصاویر طرح مفهومی آیفون 8 اپل

طرح مفهومی آیفون 8 اپل

در حال حاضر شایعات مختلفی درباره پرچمدار آینده اپل وجود دارد، اگرچه هنوز جزئیات بسیاری درباره این دستگاه منتشر نشده؛ اما حدس و گمان هایی درباره آن از سوی رسانه های و تحلیلگران زده شده است. یکی از طراحان مشهور به نام Moe Slah، طرح مفهومی آیفون 8 را طراحی کرده و آن را در رسانه ها و وب سایت شخصی خود منتشر کرده است. پس از انتشار این طرح های مفهومی شایعات متعددی هم منتشر شد که به نحوی این تصاویر را بررسی می کنند. در ادامه با تکرا همراه باشید.

در تصاویر طرح مفهومی آیفون 8 تغییرات عمده بسیاری وجود دارد، باتوجه به این تصاویر کل صفحه نمایش آیفون 8 قابل استفاده است و خبری از قاب دور دستگاه نیست که فضای بسیاری را پر کند. در گذشته شایعات بسیاری درباره وجود صفحه نمایش منحنی در آیفون 8 منتشر شد؛ اما اکنون در تصاویر طرح مفهومی این دستگاه خبری از صفحه نمایش منحنی نیست.

سنسور اثر انگشت در زیر صفحه نمایش

قبلا خبرهای بسیاری درباره تعبیه شدن سنسور اثر انگشت در زیر صفحه نمایش منتشر شده بود. آنطور که از تصاویر طرح مفهومی آیفون 8 پیدا است، سنسور اثر انگشت این دستگاه در زیر صفحه نمایش آن قرار گرفته است. به نظر می رسد که دکمه فیزیکی اپل حذف شده و فقط سنسور اثر انگشت جایگاه آن را پر کرده است.

در حال حاضر شرکت های بزرگ تولیدکننده به دنبال استفاده از تکنولوژی های جدید در دستگاه های جدید خود هستند، بدون شک این انتظار را داریم که اپل تکنولوژی های جدیدی را در آیفون 8 به ارمغان بیاورد، شرکتی مانند سامسونگ هم که رقیب اصلی اپل است خبرهای جالبی را درباره پرچمدار آینده خود منتشر کرده است. به هر حال این تصاویر، فقط چند طرح مفهومی هستند، البته به یاد داشته باشید که اپل معمولا دستگاه های خود را بر اساس این طرح ها طراحی می کند.

منبع: technobuffalo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر