;
coinex

اتومبیل بی ام دبلیو آی 8 با دو رنگ جدید از راه می رسد

اتومبیل بی ام دبلیو آی 8

پیش از نمایشگاه اتومبیل جهانی ژنو، شرکت بی ام دبلیو اعلام کرد که اتومبیل بی ام دبلیو آی 8 را در مدل های جدید روانه بازار جهانی اتومبیل می کند. آنطور که پیدا است مدل هیبریدی اسپورت اتومبیل بی ام دبلیو آی 8 (BMW i8) در رنگ های جدید از راه می رسد. در ادامه با تکرا همراه باشید.

بی ام دبلیو آی 8 حتی پس از سه سال حضور، هنوز هم در صحنه می درخشد، این اتومبیل به زیبایی جاده ها مشهور شده است. هر جاده و خیابانی با این اتومبیل لوکس استثنایی زیبا و رویایی می شود. رنگ های جدید این اتومبیل شامل مشکی و زرد است که زیبایی خاصی به نمای آن می دهد.

باتوجه به گفته بی ام دبلیو، رنگ مشکی فروزن (Frozen Black) با ظاهر جدید طراحی داخلی نمایان می شود که هنوز جزئیاتی درباره آن وجود ندارد. آنطور که پیدا است هردو مدل جدید اتومبیل بی ام دبلیو آی 8 در سال 2017 در نمایشگاه ژنو که اول مارس برگزار می شود حضور خواهند داشت. اعلام شده که اتومبیل های جدید شرکت بی ام دبلیو در طی 12 ماه آینده سر از بازار جهانی در می آورند، اگرچه هنوز جزئیات چندانی درباره آن ها مشخص نشده ؛ اما انتظار می رود علاوه بر رنگ ویژگی های جدیدی به این اتومبیل هیبریدی اضافه شود.

بی ام دبلیو چندی پیش اعلام کرد که 3752 واحد از بی ام دبیلو آی 8 را در سال 2016 فروخته است و در واسط سال 2015 فروش خوبی را در ایالات متحده آمریکا داشت. به هر حال این انتظار را داریم بی ام دبلیو به عنوان یک تولید کننده بزرگ اتومبیل حضور درخشان تری نسبت به سال گذشته در دنیای اتومبیل داشته باشد. اکنون از شما دعوت می شود تا تصاویر بی ام دبلیو آی 8 را در رنگ های جدید مشاهده کنید. نظر شما درباره این خبر چیست؟

گالری اتومبیل بی ام دبلیو آی 8

منبع: technobuffalo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر