;
coinex

تاریخ عرضه ال جی جی 6 در آمریکا برای 18 فروردین تایید شد

lg g6 relase

ماه گذشته اعلام شد که گوشی هوشمند ال جی جی 6 در ماه مارس روانه بازار می شود؛ اما آنطور که پیدا است عرضه این پرچمدار در ماه مارس فقط برای بازار خانگی، یعنی بازار کره جنوبی است. اکنون گزارش های جدیدی درباره تاریخ عرضه ال جی جی 6 در ایالات متحده آمریکا منتشر شده است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

همانطور که اطلاع دارید گوشی هوشمند ال جی جی 6 قرار است که به زودی در نمایشگاه MWC 2017 معرفی شود، تاکنون شایعات بسیاری درباره این پرچمدار منتشر شده، اگر دیروز تکرا را دنبال کرده باشید حتما مقاله مروری بر شایعات پیرامون گوشی هوشمند ال جی جی 6 را مشاهده کرده اید. اگر از طرفداران ال جی جی 6 هستید پیشنهاد می شود که حتما این مقاله را مطالعه کنید.

آنطور که پیدا است گوشی هوشمند جدید ال جی در ماه مارس میلادی روانه بازار جهانی نمی شود و قرار است که عرضه جهانی آن از ایالات متحده آمریکا در تاریخ 7 آوریل برابر با 18 فروردین ماه آغاز شود. اگر این تاریخ درست باشد، شرکت ال جی پرچمدار خود را چند هفته زودتر از رقیب اصلی خود یعنی گلکسی اس 8 روانه بازار می کند. باتوجه به آخرین خبرهای منتشر شده دو گوشی هوشمند گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 اج قرار است که در تاریخ 21 آوریل برابر با 1 اردیبهشت ماه پا به بازار جهانی موبایل بگذارند.

بر خلاف سال گذشته به نظر می رسد که پرچمدار 2017 ال جی مانند ال جی جی 5 ماژولار نیست. این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 5.7 اینچی با وضوح 2880 در 1440 پیکسل خواهد بود. از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به ویژگی ضد آب بودن آن اشاره کرد. به احتمال بسیار زیاد پرچمدار جدید ال جی به پردازنده اسنپدراگون 821 و سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا مجهز خواهد بود.

ال جی قرار است که رسما از گوشی هوشمند ال جی جی 6 در تاریخ 26 فوریه در نمایشگاه MWC 2017 رونمایی کند. اکنون تاریخ عرضه ال جی جی 6 مشخص شده؛ اما هنوز قیمت قطعی برای آن وجود ندارد، به احتمال بسیار زیاد قیمت این دستگاه بین 650 تا 700 دلار خواهد بود. اکنون باید منتظر انتشار خبرهای جدید درباره این دستگاه باشیم.

منبع: Phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر