;
coinex

جزئیات بیش تر از ال جی واچ استایل و ال جی واچ اسپورت منتشر شد

ال جی واچ استایل

همانطور که می دانید سیستم عامل Android Wear 2.0 فردا معرفی می شود، کاربران انتظار دارند که ساعت های هوشمند جدید شرکت ال جی یعنی ال جی واچ استایل و ال جی واچ اسپورت به صورت رسمی در این رویداد معرفی شوند. امروز تصویری از کتابچه این دو ساعت هوشمند فاش شد که جزئیات بیش تری از این گجت های پوشیدنی جدید را تایید می کند. در ادامه با تکرا همراه باشید.

در طی هفته های گذشته خبرهای بسیاری درباره ساعت های هوشمند جدید ال جی منتشر شد، در ابتدا قرار بود که ال جی ساعت های هوشمند جدید خود را در تاریخ 9 فوریه برابر با 22 بهمن ماه معرفی کند، اما یک پست توییتری تایید کرده برنامه مراسم معرفی سیستم عامل Android Wear 2.0 و ساعت های هوشمند جدید به 20 بهمن ماه تغییر کرده است.

جزئیاتی که به تازگی منتشر شده است تایید می کند که هردو ساعت هوشمند ال جی واچ استایل و ال جی واچ اسپورت دارای سیستم پرداخت همراه اندروید پی خواهند بود که از طریق تماس صفحه نمایش با ترمینال های پرداخت انجام می شود. در ادامه گزارش های جدید اعلام شده که هردو گجت پوشیدنی ال جی به دستیار شخصی دیجیتالی Google Assistant مجهز هستند، آنطور که پیدا است ساعت های هوشمند جدید ال جی اولین گجت های پوشیدنی خواهند بود که به سیستم هوش مصنوعی گوگل مجهز هستند.

علاوه بر این کتابچه راهنمای منتشر شده برخی دیگر از جزئیات و ویژگی های ال جی واچ استایل و ال جی واچ اسپورت را به نمایش گذاشته است که به شرح زیر است:

  • ارسال پیامک از طریق Google Assistant
  • خواندن و ارسال ایمیل از طریق Google Assistant
  • پذیرفتن تماس و برقراری تماس به صورت مستقیم با دستگاه ها امکان پذیر است، ظاهرا به برای برقراری تماس نیاز به جفت شدن دستگاه ها نیست.
  • دانلود اپلیکیشن های مختلف به صورت مستقیم از گوگل پلی

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر