;
coinex

هرآنچه نیاز است درباره گلکسی تب اس 3 سامسونگ بدانید

گلکسی تب اس 3 سامسونگ

اکنون به صورت قطعی اعلام شده که سامسونگ گوشی های هوشمند پرچمدار خود یعنی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 اج را در کنگره جهانی موبایل 2017 معرفی نمی کند. شرکت سامسونگ هفته گذشته تصویر دعوتنامه خود را برای برگزاری کنفرانس مطبوعاتی در نمایشگاه بارسلونا به اشتراک گذاشت. آنطور که پیدا است گلکسی تب اس 3 سامسونگ در MWC 2017 معرفی خواهد شد. امروز در تکرا قصد داریم که نگاهی به شایعات و گزارش های موجود درباره این تبلت داشته باشیم. در ادامه با ما همراه باشید.

آنطور که پیدا است دستگاه جدید سامسونگ در اصل نسل سوم سری تبلت های گلکسی تب اس است که قرار است در کنگره جهانی موبایل حضور گرمی را داشته باشد. تصویر دعوت نامه سامسونگ صفحه نمایش بزرگ آن را به نمایش گذاشته است. حال بهتر است که به بررسی گزارش های موجود درباره گلکسی تب اس 3 سامسونگ بپردازیم.

طراحی

سامسونگ در گذشته سری تبلت های گلکسی تب را در دو مدل معرفی می کرد. سری اول این تبلت ها در دو مدل گلکسی تب اس 8.4 و گلکسی تب اس 10.5 روانه بازار شد و پس از آن گلکسی تب اس 2 8.0 و گلکسی تب اس 2 9.7 اینچی از راه رسید. اگر سامسونگ روال گذشته را ادامه دهد تبلت جدید خود را در دو مدل عرضه می کند. احتمالا نسخه کوچک این دستگاه به صفحه نمایش 8 اینچی و نسخه دیگر آن به صفحه نمایش 9.6 یا 9.7 اینچی مجهز است.

متاسفانه تاکنون خبرهای دقیقی درباره طراحی گلکسی تب اس 3 سامسونگ منتشر نشده است، اما انتظار می رود که سامسونگ تبلت جدید خود را با ظاهری نو روانه بازار کند. شاید قسمت پشتی نسل سوم تبلت سامسونگ از جنس پلاستیک باشد و شاید هم این شرکت مانند گوشی های هوشمند پرچمدار خود از ترکیب فلز و شیشه در ساخت این تبلت استفاده کند. چندی پیش چند تصویر از این دستگاه منتشر شد که در آن ها خبری از دکمه فیزیکی هوم نبود، این احتمال وجود دارد که سامسونگ دکمه فیزیکی هوم را در نسل سوم سری گلکسی تب حذف کرده باشد و شاید هم این تصاویر واقعی نباشند.

گلکسی تب اس 3 سامسونگ

بدون شک این انتظار را داریم که تبلت گلکسی تب اس 3 سامسونگ به سنسور اثر انگشت مجهز باشد، چراکه این سنسور به جزئی از دستگاه های امروزی تبدیل شده است. البته این سنسور معمولا در دکمه فیزیکی هوم تعبیه می شود و ظاهرا تصاویر رندر این دستگاه فاقد دکمه هوم است. از سوی دیگر در تصویر دعوتنامه سامسونگ نمایی از تبلت پیدا است که در آن دکمه فیزیکی هوم دیده می شود.

همانطور که می دانید سری دستگاه های گلکسی نوت سامسونگ شهرت بسیاری را دارند و قلم اس پن موجود در این سری مورد توجه بسیاری از کاربران قرار می گیرد. لازم به ذکر است که هنوز فاجعه گلکسی نوت 7 در سال گذشته فراموش نشده و سامسونگ باید به فکر جبران آن باشد.

گزارش های منتشر شده بسیاری درباره تبلت گلکسی تب اس 3 سامسونگ وجود دارد، به تازگی شایعه ای درباره وجود قلم اس پن و صفحه کلید فیزیکی در این دستگاه منشتر شده است که باتوجه به آن قرار است که قلم این تبلت فاقد شیار نگه دارنده باشد و صفحه کلید فیزیکی هم به عنوان لوازم جانبی به بازار عرضه خواهد شد. همچنین شایعات بسیاری در این باره وجود دارد که سامسونگ الگوریتم طراحی خود را در تبلت جدید عوض نخواهد کرد. شاید گلکسی تب اس 3 ظاهری شبیه به نسخه قبلی را داشته باشد.

گلکسی تب اس 3 سامسونگ

صفحه نمایش

این احتمال وجود دارد که تبلت گلکسی تب اس 3 به صفحه نمایش منحنی مجهز باشد. تقیبا دو سال از عرضه سری اس گذشته شاید بهتر باشد که سامسونگ تنوعی را در بخش دستگاه های بزرگ خود انجام دهد. به هر حال صفحه نمایش منحنی یکی از بهترین ویژگی هایی است که سامسونگ می تواند برای دستگاه های جدید خود ارائه دهد. باتوجه به شایعات موجود گلکسی تب اس 3 در دو اندازه 8 اینچی و 9.6 یا 9.7 اینچی معرفی می شود، ظاهرا مدل بزرگتر این دستکاه با رزولوشن 2048 در 1536 پیکسل منتشر خواهد شد.

گلکسی تب اس 3 سامسونگ

سخت افزار

گلکسی تب اس 3 سامسونگ

پس از اعلام حضور گلکسی تب اس 3 سامسونگ در کنگره جهانی موبایل 2017، انتظار می رفت که مشخصات سخت افزاری این دستگاه فاش شود، ظاهرا همه چیز بر طبق انتظارات پیش رفته است. باتوجه به آخرین خبرهایی که درباره مشخصات نسل سوم تبلت سری اس سامسونگ منتشر شده، این دستگاه به پردازنده اسنپدراگون 820 و رم 4 گیگابایتی مجهز خواهد بود. همچنین کاربران دو گزینه 32 یا 128 گیگابایتی را برای حافظه داخلی خواهند داشت. اگرچه هنوز جزئیات دقیقی در این باره وجود ندارد؛ اما انتظار می رود که دو مدل تبلت جدید سامسونگ با باتری های قدرتمند از راه برسند که شاید تفاوت چندانی در ظرفیت باتری دو مدل وجود نداشته باشد.

همچنین شایعات دیگری درباره پردازنده گلکسی تب اس 3 سامسونگ وجود دارد، آنطور که پیدا است سامسونگ قصد دارد که مدل اگزینوس را هم روانه بازار کند به احتمال بسیار زیاد تبلت های جدید به پردازنده اگزینوس 7420 مجهز خواهند بود و نسه اسنپدراگون به صورت انحصاری فقط برای بازار ایالات متحده آمریکا خواهد بود.

قیمت و تاریخ عرضه

غول تکنولوژی کره ای قرار است که تبلت جدید خود را در کنگره جهانی موبایل 2017 در طی برگزاری کنفرانس مطبوعاتی خود در تاریخ 26 فوریه برابر با 8 اسفند ماه معرفی کند. متاسفانه هنوز هیچ اطلاعات دیگری درباره این تبلت منتشر نشده است. شرکت سامسونگ در سال گذشته تبلت گلکسی تب اس 2 8.0 را با قیمت 399.99 دلار روانه بازار کرد و انتظار می رود گلکسی تب اس 3 سامسونگ با قیمت 499.99 دلار از راه برسد. به یاد داشته باشید که تمامی این جزئیات بر اساس شایعات منتشر شده هستند و هنوز هیچ کدام از این خبرها از سوی سامسونگ تایید نشده اند. اکنون باید منتظر انتشار خبرهای بیش تر درباره این تبلت باشیم.

منبع: Phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر