;
coinex

تصویر جدید دعوتنامه ال جی برای نمایشگاه MWC 2017 منتشر شد

دعوتنامه ال جی

ماه ژانویه گذشته شرکت ال جی دعوتنامه خود را برای نمایشگاه MWC 2017 ارسال کرد. در این دعوتنامه گوشی هوشمند جدید مانند یک تصویر پیدا بود و خبری از قابل دور صفحه نمایش نبود. به نظر می رسد که رویا تبدیل به واقعیت شده و شاید پرچمدار 2017  این شرکت فاقد قاب دور صفحه نمایش باشد. امروز تصویر جدید از دعوتنامه ال جی منتشر شد که جزئیات گذشته را تایید می کند. در ادامه با تکرا همراه باشید.

همانطور که در دعوتنامه ال جی پیدا است، شرکت ال جی گوشی هوشمند ال جی جی 6 را با صفحه نمایش بزرگ عرضه می کند. به نظر می رسد که شایعات گذشته به واقعیت نزدیک بودند و در پرچمدار 2017 ال جی خبری از قاب صفحه نمایش نیست. البته در طول این مدت تصاویر متنوع بسیاری از این گوشی هوشمند منتشر شده که شامل طرح های مفهومی، رندرها و یک تصویر در دنیای واقعی بود که هنوز هیچ کدام از جزئیات آن ها از سوی ال جی تایید نشده است.

ظاهرا قرار است که گوشی هوشمند ال جی جی 6 با پردزانده اسنپدراگون 821 از راه برسد که با رم پر سرعت قدرت پردازشی سریعی را ارائه خواهد داد. آنطور که پیدا است سامسونگ گوشی گلکسی اس 8 را آخرین پردازنده کوالکام یعنی اسنپدراگون 835 روانه بازار می کند، البته هنوز خبرهای رسمی درباره سخت افزارهای ال جی جی 6 و گلکسی اس 8 وجود ندارد.

شرکت ال جی در تاریخ 26 فوریه برابر با 8 اسفند ماه میزبان یک کنفرانس مطبوعاتی در نمایشگاه MWC 2017 خواهد بود و قرار است که در طی برگزاری آن آخرین گوشی هوشمند پرچمدار خود را با ویژگی های جدید معرفی کند. در طی روزهای آینده با ما همراه باشید بدون شک خبرهای بیش تری درباره گوشی هوشمند ال جی جی 6 منتشر خواهد شد. اگر از طرفداران این برند و این گوشی هوشمند هستید پیشنهاد می شود که حتما نگاهی به مقاله مروری بر شایعات ال جی جی 6 داشته باشید.

منبع: Ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر