;
coinex

کمپانی زد تی ای نیز در حال پیوستن به جمع سازندگان ساعت‌های هوشمند است

ساعت هوشمند زد تی ای کوارتز
ساعت هوشمند زد تی ای کوارتز که اولین ساعت هوشمند این کمپانی چینی به حساب می آید، در آینده ای نه چندان دور وارد بازار خواهد شد. گوگل فردا (9 فوریه) از نسخه دوم سیستم عامل گجت های پوشیدنی هوشمند خود، اندروید ویر 2.0، رونمایی می کند و در کنار آن دو ساعت هوشمند ال جی نیز به طور رسمی معرفی خواهند شد.

 ساعت های هوشمند ال جی واچ اسپرت و ال جی واچ استایل، اولین محصولاتی خواهند بود که این سیستم عامل جدید را در اختیار دارند که به همراه سیستم عامل جدید گوگل در یک روز ارائه خواهند شد. هر چند که گوگل از اعلام کرده بود که ساعت های هوشمند زیادی در سال جاری به این سیستم عامل جدید مجهز خواهند شد.

در حال حاضر، آخرین شرکتی که گویا قصد دارد تا به صف دارندگان سیستم عامل اندروید ویر 2.0 بپیوندد، کمپانی زد تی ای است. این سازنده گجت های هوشمند چینی هم اکنون در حال کار بر روی اولین ساعت هوشمند اندروید ویر خود است. این ساعت هوشمند، کوارتز (Quartz) نامیده شده که می توانید تصویر آن را نیز مشاهده کنید.

ساعت هوشمند زد تی ای کوارتز گفته شده که با اتصال وای فای و شبکه ارتباطی 3G همراه خواهد بود. این دستگاه حتی زمانی که با یک ساعت هوشمند نیز جفت نشده باشد، می تواند داده ها را در اختیارتان قرار داده و شما به راحتی قادر خواهید بود تا با این ساعت، تماس هم برقرار کنید.

ساعت هوشمند زد تی ای کوارتز دارای شماره سریال ZW10 بوده؛ اما متاسفانه جزئیات بیشتری از آن منتشر نشده است. شاید این به معنای آن باشد که این گجت هم اکنون در حال توسعه است و شاید به این زودی رخ نشان ندهد. شاید هم این کمپانی توانایی خوبی در مخفی نگه داشتن اطلاعات محصول جدید خود دارد.

بنابراین شاید کمی عجیب باشد که بگوییم این دستگاه در نمایشگاه MWC 2017 که در اواخر ماه جاری میلادی برگزار خواهد شد، دیده می شود. در هر صورت با تکرا همراه باشید. جزئیات تکمیلی در سریع ترین زمان به اطلاع شما خواهد رسید.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر