;
coinex

گوشی آیفون 8 با این 5 ویژگی می تواند گلکسی اس 8 را شکست دهد

گوشی آیفون 8

قرار است که در سال جاری میلادی رقابت هیجان انگیزی میان تولید کنندگان گوشی های هوشمند ایجاد شود. امسال پرچمدارهایی مانند ال جی جی 6، گلکسی اس 8 و آیفون 8 از راه می رسند. شرکت اپل و سامسونگ همیشه در حال رقابت با یکدیگر هستند، رقابت بین آن ها شامل تکنولوژی ها و فروش دستگاه های جدید می شود. سامسونگ قرار است که پرچمدار خود را در تاریخ 29 مارس برابر با 9 فروردین ماه رونمایی کند. باتوجه به شایعات جدید منتشر شده گوشی آیفون 8 اپل در پاییز سال جاری روانه بازار می شود. پرچمدار اپل نیاز به 5 ویژگی دارد تا بتواند گلکسی اس 8 سامسونگ را شکست دهد. در ادامه با تکرا همراه باشید تا نگاهی به این 5 ویژگی داشته باشیم.

تاکنون شایعات بسیاری درباره گوشی آیفون 8 اپل منتشر شده است؛ اما تاکنون شرکت اپل جزئیات چندانی را از این دستگاه اعلام نکرده است. به هر حال انتظار می رود که مانند سنت سالانه، این گوشی هوشمند در ماه سپتامبر میلادی معرفی شود.

5 ویژگی ضروری گوشی آیفون 8 برای شکست گلکسی اس 8

1 – شارژ سریع

quick-charge

در حال حاضر گوشی های هوشمند بسیاری وجود دارد که به تکنولوژی شارژ سریع مجهز هستند، همه طرفداران آیفون نیاز به یک شارژر سریع دارند. بهتر است که شرکت اپل در سال جاری میلادی نسخه جدید تکنولوژی شارژ خود را برای آیفون 8 معرفی کند. اکثر گوشی های هوشمند اندرویدی اکنون دارای این ویژگی هستند که تقریبا 50 درصد سریع تر عملیات شارژ را انجام می دهد، متاسفانه آیفون 7 سال گذشته اپل پس از مدت زمان طولانی شارژر کامل می شد و وجود تکنولوژی شارژ سریع در آیفون 8 یک نیاز ضروری به شمار می آید.

2 – شارژ وایرلس

samsung-fast-charge-wireless-charging-pad-001-1280x855

چندی پیش خبرهایی درباره وجود شارژ وایرلس در آیفون جدید منتشر شد، شاید اپل قصد داشته باشد که این تکنولوژی را در گوشی آیفون 8 به ارمغان بیاورد. شرکت سامسونگ این ویژگی را در پرچمدارهای گذشته خود ارائه داده و کاربران استقبال زیادی را از آن کرده اند. با این حال شاید وجود شارژر وایرلس برای آیفون 8 حیاتی باشد. به هر حال هنوز وجود این تکنولوژی در آیفون جدید تایید نشده است و انتظار می رود که شرکت اپل خبرهای رسمی را در این باره منتشر کند.

3 – Quad HD

Samsung-Galaxy-Note-7-Blue-12-1280x853

خوب بودن آیفون از لحاظ فنی قابل انکار نیست، سری گوشی های هوشمند آیفون همیشه دارای صفحه نمایش های باکیفیت هستند؛ اما این انتظار را داریم که آیفون 8 امسال به صفحه نمایش Quad HD مجهز باشد و شاید هم تکنولوژی واقعیت مجازی با طعم آیفون از راه برسد. اگرچه اپل وجود صفحه نمایش Quad HD را برای پرچمدار سال جاری خود تایید نکرده؛ اما به احتمال زیاد این صفحه نمایش در آیفون جدید دیده خواهد شد.

4 –  صفحه نمایش OLED

samsung-amoled-display-galaxy-s8

مدت بسیاری است که شایعه شده صفحه نمایش OLED در یکی از مدل های آیفون 8 به ارمفان آورده می شود. بدون شک کاربران صفحه نمایش درخشان تر و باکیفیت تر را برای خرید ترجیح می دهند، وجود این صفحه نمایش باعث بر جذب کاربران جدید بسیاری خواهد شد. در حال حاضر گزارش های مختلف بسیاری برای وجود صفحه نمایش OLED در آیفون 8 منتشر شده که انتظار می رود از دسته شایعات خارج شوند و به واقعیت بپیوندند.

5 – Gigabit LTE

gigabit-lte-speed-test-ookla-feature

آنطور که پیدا است شرکت اپل به ویژگی های اتصال اهمیت زیادی را نمی دهد؛ اما اکنون زمان Gigabit LTE فرا رسیده که توسط پردازنده اسنپدراگون 835 پشتیبانی می شود. پیش بینی شده که آیفون جدید اپل از هر نظری جایگاه بالایی را داشته باشد. پس اگر گوشی آیفون 8 یک دستگاه تمام عیار به شمار می آید، وجود اتصال به اینترنت با سرعت بالا برای آن یک نیاز به شمار می آید.

منبع: technobuffalo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر