;
coinex

تصاویر و اطلاعاتی از گوشی میزو M5S قبل از عرضه عمومی منتشر شد

تصاویر و اطلاعاتی از گوشی میزو M5S قبل از عرضه عمومی منتشر شد

شرکت میزو قرار است گوشی جدیدش را در 15 فوریه (27 بهمن) عرضه کند. برخی منابع می‌گویند که این گوشی Meizu M5S، گوشی جدیدی از سری Blue Charm است. در حالی که حدود یک هفته تا عرضه این گوشی باقی مانده، تصاویری از این گوشی در اینترنت منتشر شده است.

تصاویر Meizu M5S که در Weibo منتشر شد، نشان می‌دهد در وبسایت برخی فروشگاه‌ها از چند روز پیش در دسترس است.

گوشی میزو M5S و جعبه‌اش

گوشی میان رده جدید میزو، قاب فلزی، صفحه نمایش 5.2 اینچی، رم 3 گیگابایتی و 32 گیگابایت حافظه داخلی دارد. دوربین جلوی این گوشی 5 مگاپیکسل است و دارای حسگر اثر انگشت نیز هست که در زیر دکمه mBack قرار دارد. دوربین اصلی گوشی هم 13 مگاپیکسل است و دارای فلش LED نیز هست. در داخل Meizu M5S یک پردازنده هشت هسته‌ای MT6753 با سرعت پردازش 1.3 گیگاهرتزی و یک باتری 2930mAh قرار دارد که سرعت شارژ را افزایش می‌دهد.

از آنجایی که این گوشی دارای قابلیت شارژ سریع است، شاید فکر کنید دارای یک شارژر 18W هم باشد؛ اما این طور نیست. طبق گفته‌های فردی که این تصاویر را منتشر کرده، میزو M5S به همراه شارژر 5V 2A عرضه می‌شود. یعنی دارای حد اکثر قدرت شارژ 10W است که به اندازه‌ی Quick Charge 1.0، گوشی را سریع شارژ می‌کند.

 میزو M5S با قیمت 1299 یوان (تقریبا 189 دلار) عرضه می‌شود. قیمت بالای این گوشی بخاطر مواد بکار برده شده در آن است که بر روی تمام گوشی‌های عرضه شده چینی در امسال، تاثیر خواهد گذاشت.

گوشی میزو M5S

شارژ 10W گوشی میزو

شارژ 10W میزو M5S

 

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر