;
coinex

این لوگوی بیکسبی، دستیار صوتی سامسونگ است

این لوگوی بیکسبی، دستیار صوتی سامسونگ است
یکی از ویژگی های جدید سامسونگ گلکسی اس 8 وجود دستیار صوتی است که سامسونگ آن را با نام بیکسبی معرفی کرده است. به تازگی این کمپانی علامت تجاری این ویژگی را به ثبت رسانده است. این طرح که در سازمان European Trade Mark and Design Network به ثبت رسیده است، به نظر می رسد که به دستیار صوتی سامسونگ، بیکسبی تعلق داشته باشد.

این لوگو به نظر می رسد که درست به مانند حرف B طراحی شده و در توضیح آن آمده است که “گوشی های هوشمند، سیتم های قابل حمل و رایانه های رومیزی از طریق این نرم افزار کامپیوتری با یکدیگر تعامل داشته و می تواند تبادل اطلاعات در سراسر شبکه کامپیوتری را فراهم می کند.”

لوگوی بیکسبی

شایعات حاکی از آن است که بیکسبی بر روی گوشی های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس نصب خواهد شد. چندی پیش گفته شد که دستیار صوتی سامسونگ قادر است تا 8 زبان زنده دنیا را پوشش دهد. این زبان‌ها احتمالا، انگلیسی، چینی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، کره ای، پرتغالی و اسپانیایی خواهد بود.

گفته می شود که این دستیار صوتی با عبارت هلو (سلام) که سامسونگ چندی پیش آن را نیز به ثبت رسانده بود، آماده به کار می شود.

انتظار می رود که غعول تکنولوژی کره، گوشی های هوشمند گلکسی S8 و گلکسی اس 8 پلاس خود را در 29 مارس (9 فروردین ماه) در رویدادی که در ایالات متحده برگزار خواهد شد، معرفی کرده و آنها را به طور رسمی در ماه آوریل به بازار ارائه دهد. بنابراین هیچ انتظاری نمی رود که این اسمارت فون ها در نمایشگاه MWC 2017 که در اواخر ماه جاری (فوریه) برگزار خواهد شد، دیده شوند.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر