;
coinex

بازی Project Cars 2 برای نینتندو سوئیچ عرضه نمی‌شود

بازی Project Cars 2

به تازگی از بازی Project Cars 2 رونمایی شد و به احتمال زیاد این بازی برای نینتندو سوئیچ عرضه نخواهد شد. مدیر نوآوری این بازی، Andy Tudor در مصاحبه‌ای با Red Bull گفت که هم اکنون، توسعه دهندگان هیچ برنامه‌ای برای انتشار این نسخه از بازی برای نینتندو سوئیچ ندارند.

او گفت:

در مورد نینتندو سوئیچ، می‌توانم بگویم که حق ساخت Project Cars برای نینتندو سوئیچ عرضه نشده است. مانند Wii U، این کنسول هم هیجان انگیز است. شما آن را در دستتان می‌گیرید و هر جایی که خواستید با خود می‌برید؛ اما فکر نمی‌کنم ساخت این بازی برای این کنسول امکان پذیر باشد.

Tudor جزئیات دقیقی از این موضوع نگفت. همچنین به تازگی تایید شده که بازی Final Fantasy XV از اسکوئر انیکس هم برای نینتندو سوئیچ عرضه نخواهد شد. شرکت نینتندو برنامه‌ای هم برای جذب شرکت‌ها و استودیوهای بازی سازی دارد؛ اما امکان ساخت هر بازی برای این کنسول فراهم نیست.

اولین Project Cars هم برای Wii U معرفی شد؛ ولی منتشر نشد. در می 2015، استودیو Slightly Mad گفت که اگر این بازی نمی‌تواند برای Wii U عرضه شود، برای کنسول بعدی نینتندو عرض خواهد شد؛ اما به نظر می‌رسد حرفش درست نبوده است.

بازی Project Cars 2 هم اکنون برای PC و ایکس‌باکس وان در حال ساخت است و برای رایانه‌های شخصی با تاخیر منتشر می‌شود.

.

منبع: gamespot

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر