;
coinex

مشخصات گلکسی تب پرو اس 2 فاش شد

گلکسی تب پرو اس 2

غول تکنولوژی کره ای مانند شرکت های دیگری قرار است که در کنگره جهانی موبایل 2017 حضور داشته باشد. این شرکت تایید کرده که گوشی هوشمند گلکسی اس 8 را در کنفرانس مطبوعاتی تاریخ 26 فوریه برابر با 8 اسفند ماه معرفی نمی کند. در انتشار تصویر دعوتنامه این یک تبلت جدید پیدا است، آنطور که پیدا است سامسونگ قصد دارد که گلکسی تب اس 3 را در این رویداد معرفی کند، علاوه بر این انتظار می رود که این شرکت تبلت گلکسی تب پرو اس 2 را در این رویداد رونمایی کند. در ادامه با تکرا همراه باشید.

دستگاه های گلکسی سامسونگ مدت بسیاری است که به سیستم عامل اندروید مجهز هستند، اما مدل اصلی گلکسی تب پرو این شرکت دارای سیستم عامل ویندوز 10 بود و اکنون قرار است که گلکسی تب پرو اس 2 جایگزین مدل قبلی باشد. حال باتوجه به گزارشات جدید و تاییدیه FCC  برخی از مشخصات این تبلت فاش شده است که شامل صفحه نمایش 12 اینچی Super AMOLED Quad HD با وضوح 2160 در 1440 پیکسل، پردازنده i5-7200U با سنحش زمان 3.1 گیگاهرتزی و رم 4 گیگابایتی می شود. این تبلت دارای حافظه داخلی 128 گیگابایتی است و ظرفیت باتری 5070 میلی آمپر است. علاوه بر این ممکن است که این تبلت به دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دو پورت USB 3.0، وای فای و اتصال LTE مجهز باشد.

آنطور که پیدا است سامسونگ چهار مدل از این تبلت را ارائه می دهد که شامل گزینه های وای فای و LTE خواهد بود. البته هنوز جزئیات بسیاری درباره مدل های گلکسی تب پرو اس 2 منتشر نشده است. همچنین هنوز قیمت این دستگاه اعلام نشده به هر حال زمان زیادی تا برگزاری کنفرانس مطبوعاتی 8 اسفند نمانده است و قرار است که به زودی پرده از تمامی واقعیت ها برداشته شود. اکنون باید منتظر انتشار خبرهای بیشتر درباره محصولات جدید سامسونگ و رونمایی های این شرکت در MWC 2017 باشیم. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: Ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر