;
coinex

تلگرام برای سیستم عامل Android Wear 2.0 منتشر شد

تلگرام

همانطور که می دانید سیستم عامل Android Wear 2.0 درروز چهارشنبه به صورت رسمی معرفی شد و برای اولین بار در ساعت های هوشمند جدید ال جی ارائه داده شد. به نظر می رسد که این سیستم عامل می تواند یک رقیب شایسه برای تایزن سامسونگ و سیستم عامل پوشیدنی اپل باشد. یکی از ویژگی های سیستم عامل جدید گوگل این است که می توان به صورت مستقیم اپلیکیشن های مورد نیاز را در فروشگاه اختصاصی از طریق ساعت هوشمند دانلود و نصب کرد. به تازگی اعلام شده که اپلیکیشن پیام رسان تلگرام برای Android Wear 2.0 منتشر شده است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

اکنون Android Wear 2.0 به پلی استور اختصاصی خود مجهز شده که اپلیکیشن های متنوع بسیاری در آن وجود دارد، این انتظار را داریم که در آینده ای نه چندان دور اپلیکیشن های بیشتری به این پلی استور اضافه شود. اپلیکیشن تلگرام یکی از محبوب ترین پیام رسان ها است که اکنون برای Android Wear 2.0 منتشر شده است. نسخه ساعت هوشمند تلگرام به شما اجازه می دهد تا به فهرست چت خود دسترسی داشته باشید، همچنین امکان پاسخ به پیام ها وجود دارد که شامل پاسخ متنی و ارسال صدا می شود، علاوه بر این امکان استفاده از استیکر و اموجی ها برای کاربران وجود خواهد داشت.

تلگرام

آنطور که پیدا است نسخه Android Wear 2.0 تلگرام این اجازه را به کاربران می دهد تا گروه های اختصاصی و کانال خود را از طریق ساعت هوشمند خود راه اندازی کنند که مدیریت آن ها بسیار ساده خواهد بود. همچنین قرار است که پوسته یا تم های متنوع هم برای سفارشی سازی به برنامه اضافه شود، البته هنوز جزئیاتی از آن منتشر نشده است.

اکنون اپلیکیشن پیام رسان تلگرام با چند تم متنوع برای دو ساعت هوشمند ال جی واچ استایل و ال جی واچ اسپورت در دسترس قرار گرفته است. اگر در آینده شما یکی از کاربران این ساعت های هوشمند بودید می توانید از سرویس تلگرام در گجت پوشیدنی خود استفاده کنید.

منبع: Phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر