;
coinex

بهترین اپلیکیشن های Android Wear 2.0

بهترین اپلیکیشن های Android Wear 2.0

چهارشنبه هفته گذشته شرکت گوگل سیستم عامل Android Wear 2.0 را همراه با ویژگی های جدید و کاربردی معرفی کرد. در حال حاضر این سیستم عامل برای اولین بار در ساعت های هوشمند جدید ال جی عرضه شده است. امروز در تکرا قصد داریم که بهترین اپلیکیشن های Android Wear 2.0 به شما معرفی کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

آنطور که پیدا است اپلیکیشن ها در این سیستم عامل به صورت مستقل عمل می کنند و وابسته به گوشی هوشمند شما نیست. با این حال کاربرد ساعت های هوشمند با این سیستم عامل بیشتر شده است. سیستم عامل Android Wear 2.0 ویژگی های جدید بسیاری را به ارمغان آورده است و قرار است که آپدیت آن برای دیگر ساعت های هوشمند به زودی منتشر شود. حال بهتر است که نگاهی کوتاه به بهترین اپلیکیشن های Android Wear 2.0 داشته باشیم.

Google Fit

بهترین اپلیکیشن های Android Wear 2.0

اپلیکیشن Google Fit در Android Wear 2.0 یک به روزرسانی قابل توجهی را دریافت کرده که شامل طیف وسعی از ویژگی های جدید است. این اپلیکیشن به صورت روزانه فعالیت ورزشی شما را دنبال می کند و رابط کاربری خوب آن همه چیز را به صورت واضح و دقیق نشان می دهد.  همچنین می توانید نگاه دقیق تری به فعالیت های خود در گوشی هوشمند داشته باشید.

دانلود از گوگل پلی

Recordr

بهترین اپلیکیشن های Android Wear 2.0

شاید شما قصد داشته باشید که صدای یک کنفرانس خبری یا هر مراسم دیگری را ضبط کنید، اپلیکیشن Recordr این کار را برای شما راحت تر انجام می دهد. این اپلیکیشن می تواند به صورت مستقل از گوشی هوشمند شما عمل کند و صدای اطراف را با بهترین کیفیت برای شما ضبط کند. علاوه بر این در بخش تنظیمات این اپلیکیشن گزینه ای برای ارسال صوت ضبط شده به گوشی شما وجود دارد، یعنی پس از ضبط فایل صوتی در گوشی هوشمند شما ذخیره می شود و به صورت خودکار در ساعت هوشمند پاک خواهد شد.

دانلود از گوگل پلی

Google Keep

بهترین اپلیکیشن های Android Wear 2.0

در حال حاضر اپلیکشن های مختلفی برای ردیف کردن لیست کارها وجود دارد که هر یک به نحوی عمل می کنند، شاید شما هم از دسته افرادی باشید که به دلیل مشغله زیاد کارهای روزانه خود را فراموش می کنید. اپلیکیشن Google Keep یکی از بهترین یادآورها به شمار می آید و نسخه اندروید پوشیدنی آن به بهترین شکل ممکن عمل می کند. لیست کارهای شما همیشه در مچ دستتان به نمایش در می آید. این اپلیکیشن یکی از بهترین اپلیکیشن های Android Wear 2.0 است که ارزش دانلود را دارد.

دانلود از گوگل پلی

Facebook Messenger

بهترین اپلیکیشن های Android Wear 2.0

این اپلیکیشن یک گیرنده پیشرفته در نسخه کوچک تر است. اپلیکیشن فیسبوک مسنجر اکنون دارای نسخه Android Wear است که تجربه کاملی را از نسخه اصلی برای کاربر ارائه می دهد. در نسخه جدید اپلیکیشن مسنجر فیسبوک برای ساعت های هوشمند امکانات زیادی وجود دارد که از جمله آن ها می توان به ارسال فایل های صوتی و استیکرها اشاره کرد.

دانلود از گوگل پلی

Find my Parked Car

بهترین اپلیکیشن های Android Wear 2.0

پیدا کردن ماشین در یک پارکینگ بزرگ کار سختی است؛ اما استفاده از جی پی اس می تواند این مسئله را به راحتی حل کند. اپلیکیشن Find my Parked Car از طریق جی پی اس روی ساعت هوشمند شما عمل می کند و مکان دقیق اتومبیل پارک شده شما را روی نقشه نشان می دهد.

دانلود از گوگل پلی

Telegram

بهترین اپلیکیشن های Android Wear 2.0

چند روز پس از معرفی شدن سیستم عامل Android Wear 2.0 اعلام شد که تلگرام از این پلتفرم پشتیبانی می کند، این بدان معنی است که کاربران می توانند به مسنجر تلگرام خود در ساعت هوشمند اندرویدی دسترسی داشته باشند. نسخه Android Wear 2.0 تلگرام امکانات جالبی را به ارمغان آورده و همچنین پوسته های زیبایی برای تنوع بخشیدن به ظاهر دستگاه در آن وجود دارد.

منبع: androidcentral

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر