;
coinex

دستیار هوشمند گوگل تصادفی بر روی گوشی های غیر پیکسلی آمده است؟

دستیار هوشمند گوگل تصادفی بر روی گوشی های غیر پیکسلی آمده است؟

برای ما که در ایران هستیم، تقریبا کار با دستیار هوشمند گوگل یک رویا محسوب می شود، چرا؟ چون این دستیار فقط مخصوص پرچم داران بیگ جی هست و این پرچم‌ داران نیز فعلا فرصت حضور در بازار ایران به صورت رسمی را نداشته اند. ولی به تازگی یک خبر عجیب و غریب به گوش ما رسیده است؛ در نسخه جدید گوگل اپ به صورت تصادفی یا غیر تصادفی دستیار هوشمند گوگل هم اضافه شده که بسیاری از کاربران را شگفت زده کرده است. اما یک سری حرف و حدیث ها درباره این آپدیت وجود دارد که می خواهیم در تکرا کمی درباره آن ها بحث کنیم و نتیجه بگیریم که آیا دستیار هوشمند گوگل تصادفی آمده است و یا موضوع چیز دیگریست.

دستیار هوشمند گوگل تصادفی اضافه شده است؟

نسخه آلفای (نسخه 6.13) به صورت عجیب چند ویژگی جالب را اضافه کرده است. کسانی که موفق به این آپدیت شده اند، چند ویژگی جدید و عجیب را تجربه نموده اند، یکی از آن ها Google Assistant است که فقط باید برروی پرچم داران گوگل به دنبال آن گشت.

نسخه مکالمه ای تر Google Now نیز در حال حاضر برای گوشی های Google Pixel و Google Pixel XL منتشر شده که از طریق پیام ‌رسان Google Allo در دسترس است. فقط کاربران خیلی شکم خود را صابون نزنند! زیرا هر کسی که نسخه آلفای اپلیکیشن گوگل را نصب کند، نمی تواند از داشتن Google Assistant بهره ببرد، این را هم بگوییم که دستیار هوشمند گوگل که تصادفی یا غیر تصادفی که با این آپدیت همراه شده است، باگ زیادی دارد.

البته بیگ جی تصمیم داشته است که در طول زمان به توزیع دستیار هوشمند خود بین دیگر گوشی های هوشمند هم بپردازد. باید بگوییم که وجود تصادفی Google Assistant در نسخه 6.13 گوگل اپ، نشان می دهد که این دستیار هوشمند کمی سریع تر از موعد زمانی مقرر وارد عرصه شده است. Nexus 6P و Samsung Galaxy Note 5 و the Alcatel Idol 4 گجت هایی هستند که می توان با این آپدیت از وجود دستیار هوشمند گوگل بر روی آنها لذت برد.

کسانی که نسخه جدید گوگل را به صورت جانبی بارگیری نموده اند، پس از فشردن دکمه خانه با پیام دریافت این ویژگی مواجه خواهند شد، مثل Google Now که با یک ضربه در صفحه اصلی فعال می شود.

قبل از اینکه هیجان زده شوید و دست و پای خود را گم کنید، بهتر است که به یک نکته کوچک توجه نمایید! درست است که این دستیار هوشمند مهمان گوشی شما شده، اما چیزی به نام قسمت تنظیمات به گوشی شما اضافه نشده است، همین امر باعث می شود که شک ما درباره تصادفی بودن این رخداد دوچندان شود.

این آپدیت به کاربران اجازه داده است تا یک ویژگی جدید را در آپدیت گوگل مشاهده کنند، این ویژگی Recent نام دارد که به کاربر اجازه می دهد تا موضوعات جستجو شده اخیر خود را مشاهده نماید. یک کارت آب و هوای جدید هم به این اپلیکیشن اضافه شده و پس از بررسی آن متوجه شدیم که این ویژگی هم اکنون در مرحله تست قرار دارد.

فعلا خبری از اضافه کردن رسمی Google Assistant توسط بیگ رد به گوشی های غیر پیکسل نیست و کاربران اندرویدی علیرغم علاقه خود به این دستیار هوشمند قوی باید کمی دندان بر روی جگر بگذارند! اگر هم شما یکی از کاربران به نسبت خوش شانسی بوده اید که این دستیار هوشمند را بر روی گوشی غیر پیکسلی خود دریافت کرده اید، با استفاده از دکمه «فرستادن دیدگاه» در پایین این مطلب، نظرات جالب خود را با ما با اشتراک بگذارید.

.

منبع: PhoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر