;
coinex

رونمایی هواوی واچ 2 در MWC 2017 تایید شد

هواوی واچ 2

همانطور که می دانید حضور شرکت هواوی در نمایشگاه کنگره جهانی موبایل 2017 تایید شده است. قرار بر این شده که هواوی در اواخر ماه میلادی جاری از دو گوشی هوشمند پرچمدار خود یعنی هواوی پی 10 و هواوی پی 10 پلاس رونمایی کند. اکنون تایید شده که محصول دیگری هم در فهرست کنفرانس هواوی قرار گرفته است. ساعاتی پیش ریچارد یو، مدیر عامل این شرکت در صفحه Weibo تایید کرد که ساعت هوشمند هواوی واچ 2 در این رویداد حضور خواهد داشت. در ادامه با تکرا همراه باشید.

اولین نسخه ساعت هوشمند هواوی طرفداران بسیاری را داشت و بیشتر کاربرانی که از گوشی های هوشمند هواوی استفاده می کردند مشتاق به خرید ساعت هوشمند این شرکت شده بودند. اکنون قرار است که نسخه دوم این ساعت روانه بازار شود. متاسفانه هنوز جزئیات زیادی درباره ساعت هوشمند هواوی واچ 2 منتشر نشده و حتی شایعاتی درباره مشخصات آن وجود ندارد.

می توان با قطعیت گفت که ساعت هوشمند هواوی واچ 2 به سیستم عامل Android Wear 2.0 مجهز خواهد شد یا اینکه پس از عرضه بازار آپدیت آن را دریافت خواهد کرد. متاسفانه ریچارد یو هنوز هیچ جزئیاتی را درباره ساعت هوشمند جدید منتشر نکرده است و فقط تصویر یک مرد پیدا است که در حال کار کردن با ساعت هوشمند خود است.

شایعات قبلی نشان می دهد که مدل جدید هواوی واچ دارای اسلات سیم کارت خواهد بود و قرار است که عملکرد مستقلی را از گوشی های هوشمند داشته باشد، البته این خبر هنوز از سوی هواوی تایید نشده؛ اما انتظار می رود که بر اساس واقعیت باشد. علاوه بر این شایعاتی هم درباره عرضه این ساعت هوشمند در مدت زمان برگزاری نمایشگاه منتشر شده است که باز هم هنوز این خبر به صورت رسمی تایید نشده است. به هر حال زمان زیادی تا برگزاری نمایشگاه MWC 2017 و کنفرانس های مطبوعاتی شرکت های مختلف نمانده است، به زودی پرده از تمام واقعیت ها برداشته خواهد شد.

منبع: Ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر