;
coinex

تصویری از پانل جلویی ال جی جی 6 فاش شد

ال جی جی 6

در حال حاضر بسیاری از دوستدارن تکنولوژی برای معرفی گوشی هوشمند ال جی جی 6 هیجان زده هستند، این گوشی هوشمند قرار است که در طی برگزاری کنفرانس مطبوعاتی ال جی در کنگره جهانی موبایل 2017 به صورت رسمی معرفی شود. شرکت ال جی تاکنون برخی از جزئیات دستگاه را تایید کرده است و علاوه بر این شایعات بسیاری پیرامون این دستگاه منتشر شده است. امروز هم تصویری از پانل جلویی ال جی جی 6 فاش شد که برخی از جزئیات در آن پیدا است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

در طول چند هفته گذشته شایعات بسیاری درباره پرچمدار 2017 ال جی منتشر شده و در کنار آن تصاویر مختلفی از این دستگاه فاش شده که هنوز واقعی بودن آن ها مشخص نشده است. امروز تصویری از پانل جلویی گوشی هوشمند پرچمدار ال جی فاش شد. شرکت ال جی تایید کرده که پرچمدار خود را با صفحه نمایش فول ویژن به بازار عرضه می کند، آنطور که پیدا است قرار است که فقط یک قاب دور باریک در صفحه نمایش موجود باشد.

ال جی جی 6

تصویر فاش شده یک صفحه نمایش 5.7 اینچی گسترده Quad HD را نشان می دهد. آنطور که از شایعات موجود پیدا است، سنسور اثر انگشت ال جی جی 6 همچنان در پشت دستگاه در زیر لوگوی ال جی قرار گرفته است. همچنین گزارش های مختلف نشان می دهد که ال جی جی 6 اولین گوشی هوشمند غیر پیکسلی مجهز به دستیار شخصی Google Assistant است، البته هنوز جزئیات چندانی از این موضوع مشخص نیست.

در ادامه گزارشات جدید اعلام شده که ویژگی Quad DAC در پرچمدار 2017 ال جی وجود دارد که تجربه صوتی فوق العاده ای را به کاربر خواهد داد. شرکت ال جی در تاریخ 26 فوریه برابر با 8 اسفند ماه در نمایشگاه MWC 2017 بارسلونا از گوشی هوشمند پرچمدار خود رونمایی می کند. اکنون باید منتظر فرا رسیدن تاریخ معرفی ال جی جی 6 باشیم.

منبع: Ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر