;
coinex

مشخصات نوکیا 3 به بیرون درز کرد؛ گوشی جدید دیگری از این برند در راه است

مشخصات نوکیا 3 به بیرون درز کرد؛ گوشی جدید دیگری از این برند در راه است
مشخصات نوکیا 3 فاش شد. پیش از این گزارش هایی مبنی بر این موضوع منتشر شده بود که نوکیا قصد دارد تا در نمایشگاه MWC 2017 در کنار گوشی نوکیا 8 از سه گوشی هوشمند مقرون به صرفه دیگر نیز رونمایی کند.

این سه گوشی هوشمند جدید نوکیا با نام های نوکیا 5، نوکیا 3 و نوکیا 3310 معرفی خواهند شد. اکنون مشخصات گوشی نوکیا 3 به بیرون درز کرده و محصولی را نشان می دهد که در دسته بندی گوشی های پایین رده بازار قرار خواهد گرفت. دستگاهی که با اندروید 7.0 نوقا خودنمایی کرده و با قیمت 149 یورو عرضه خواهد شد.

بر اساس شایعه تازه منتشر شده، گوشی نوکیا 3 دارای یک نمایشگر 5.2 یا 5.3 اینچ با کیفیت تصویری اچ دی (رزولوشن 720 در 1280 پیکسل) است. تراشه ای که به این دستگاه قدرت خواهد داد، همان قطعه ای است که نوکیا 3 را در پایین رده های بازار قرار می دهد، پردازنده 4 هسته ای اسنپدراگون 425 کوالکام با سرعت پردازش 1.4 گیگاهرتز که توسط 2 گیگابایت رم پشتیبانی می شود.

گرافیک این گوشی توسط پردازنده گرافیکی آدرنو 308 مدیریت شده و 16 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. از دیگر مشخصات نوکیا 3 می توان به دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی اصلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی آن اشاره کرد.

همانطور که گفته شد، انتظار داریم که نوکیا 3 در نمایشگاه MWC 2017 که در اواخر ماه جاری میلادی در بارسلونای اسپانیا برگزار می شود، به نمایش درآید. رویداد نوکیا برای 26 فوریه (8 اسفند ماه) برنامه ریزی شده و امیدواریم که محصولات زیبایی را از این برند قدیمی شاهد باشیم.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر