;
coinex

قراردادی 4.3 میلیارد دلاری بین غول های گوشی ساز جهان!

نمایشگرهای اولد

شرکت اپل صفحه نمایش های اولد بیشتری را به سامسونگ سفارش می دهد. این دو غول بزرگ گوشی ساز جهان، همکاری وسیعی را با یکدیگر آغاز کرده اند. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

بنابر گزارش‌ها، بخش تولید صفحه نمایش های شرکت سامسونگ توانسته است قراردادی به ارزش 4.3 میلیارد دلار را برای تامین 60 میلیون دیگر از پنل های دیودی ساطع کننده نور (OLED) برای نسل بعدی آیفون اپل ببندد. گفته می‌شود که این معامله تازه ای بین این دو شرکت است و بعد از اینکه سامسونگ قرارداد دیگری را با شرکت اپل برای تامین 100 میلیون از پنل های صفحه نمایش های اولد برای آیفون 8 در سال پیش امضا کرده، رخ داده است. از اپل انتظار می‌رود تا برای اولین بار، برای آیفون 8، به سمت نمایشگر های اولد روی آورد.

اپل هرساله نزدیک به 200 میلیون آیفون را به بازار فروش گوشی های هوشمند ارائه می‌دهد. پس کل حجم عرضه 160 میلیون دستگاه از این پنل های اولد به این معناست که سامسونگ قرار است، 80 درصد از بازار فروش گوشی های اپل را به نمایشگر اولد خود وابسته کند. گزارش های پیشین بیان کرده است که تنها مدل پرمیوم (premium) آیفون قرار است امسال دارای صفحه نمایش اولد باشد؛ اما بنابر گزارش های مبنی بر افزایش عرضه پنل های درحال ورود، حال دیگر انتظار می‌رود که دو تا سه نوع از انواع آیفون هایی که امسال قرار است اپل از آنان رونمایی کند، تماما دارای صفحه نمایش اولد باشند.

در حال حاظر شرکت سامسونگ تنها تولیدکننده این نوع از صفحه نمایش ها در مقیاس زیاد است و نه تنها شرکت اپل بلکه دیگر دیگر تولیدکنندگان گوشی های هوشمند نیز ناچارند برای استفاده از صفحه نمایش های اولد از سامسونگ کمک بگیرند.

هیچکدام از این دو شرکت تاکنون این معامله را تایید یا رد نکرده اند که البته این یک امر عادی است. البته باید گفت که تا انتشار رسمی و نهایی اخبار از سوی مسئولین این شرکت ها نمی توان به شایعات و اخبار اطمینان کرد با این حال می توان به بعضی از آنها بیش از دیگر اخبار استناد کنیم.

.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر