;
coinex

تیزر تبلیغاتی هواوی، دوربین دوگانه پی 10 را تایید می کند

تیزر تبلیغاتی هواوی، دوربین دوگانه پی 10 را تایید می کند
دوربین دوگانه پی 10 با انتشار یک تیزر ویدیویی 20 ثانیه ای از طرف هواوی مجددا تایید شد. پرچمدار جدید هواوی در روز 26 فوریه (8 اسفند) و در نمایشگاه MWC 2017 رخ نشان می دهد. این تیزر ویدیویی در اوایل امروز منتشر شده است.

در این تیزر ویدیویی، هشتگ #”هواوی پی 10 در راه است” در بالای این تیزر خودنمایی کرده و در پایین این تیزر تاریخ 26 فوریه حک شده است. همه چیز گویای آن است که هواوی پی 10 مطابق با شایعاتی که از قبل نیز وجود داشت، در نمایشگاه MWC 2017 به روی صحنه خواهد رفت.

این ویدیوی تبلیغاتی حتی به نوعی وجود دوربین دوگانه پی 10 را نیز تایید می کند. این دوربین دوگانه انتظار می رود که به مانند دوربین هواوی پی 9 از تکنولوژی آلمانی لایکا برخوردار باشد.

دوربین دوگانه پی 10

مشخصات تایید شده ای از هواوی پی 10 در حال حاضر وجود ندارد؛ اما بیشتر شایعات نشان می دهند که این گوشی با نمایشگر 5.5 اینچی کواد اچ دی آمو ال ای دی همراه شده و پردازنده هشت هسته ای  کرین 960 هواوی به آن قدرت می دهد. پردازنده گرافیکی Mali G71 کارهای گرافیکی را هندل کرده و 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی، فضای ذخیره سازی آن را تشکیل می دهد.

گفته می شود که هواوی پی 10 دارای یک نسخه بزرگتر نیز هست. این دستگاه که هواوی پی 10 پلاس (Huawei P10 Plus) اخیرا در یک وب‌سایت خرده فروشی اسپانیایی خودنمایی کرده است. این مدل دارای یک نمایشگر 5.5 اینچی است؛ اما 8 گیگابایت رم داشته و به 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    ینی عاشقشم
    پی 10 فوق العادست

    پاسخ