;
coinex

آپدیت نوقا برای گلکسی اس 6 در اوایل اسفند ماه منتشر می شود

آپدیت نوقا

شرکت سامسونگ در ماه گذشته آپدیت نوقا را برای گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج در برخی از مناطق منتشر کرد، این شرکت در طی انتشار یک بیانیه تایید کرد که دیگر مناطق در طی سه ماهه دوم سال جاری آین آپدیت را دریافت می کنند. همچنین در گزارش های قبلی اعلام شده بود که سامسونگ قصد دارد آپدیت اندروید 7.0 نوفا را برای گلکسی اس 6 منتشر کند. اکنون اعلام شده که انتشار آپدیت نوقا برای گلکسی اس 6 در اواخر ماه جاری میلادی برابر با اوایل اسفند ماه منتشر می شود. در ادامه با تکرا همراه باشید.

مدیر سامسونگ در ترکیه در صفحه رسمی توییتر خود نشان داد که آپدیت اندروید 7.0 برای گلکسی اس 6 در اواخر فوریه منتشر می شود، البته جدول زمانی انتشار نوقا برای دستگاه های سامسونگ تاریخ 8 فوریه را اعلام کرد بود. اکنون به نظر می رسد که قدری وقفه در انتشار این آپدیت برای پرچمدارهای سال گذشته به وجود آمده است.

به همین دلیل امروز آپدیت نوقا برای گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج در ترکیه منتشر شد، همچنین گفته شده که در هفته چهارم ماه فوریه علاوه بر ترکیه دیگر مناطق هم این آپدیت برای گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج منتشر می شود. با این حال به زمان معرفی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس نزدیک شده ایم و انتظار می رود که قبل از معرفی پرچمدارهای 2017 سامسونگ سری گلکسی اس 6 و سری گلکسی اس 7 آپدیت اندروید 7.0 را دریافت کنند.

متن توییت منتشر شده :

Bu hesabımdan genelde Samsung’la ilgili soruları cevaplamıyorum fakat çok yoğun gelen soruların cevaplarını aşağıda bulabilirsiniz. pic.twitter.com/Wwq6Zof42j

— Tansu Yegen (@TansuYegen) February 8, 2017

تاکنون شرکت های بسیاری آپدیت اندروید 7.0 را برای دستگاه های پرچمدار خود منتشر کرده اند و به نحوی کاربران این نسخه از سیستم عامل اندروید در حال افزایش است. اکنون باید منتظر انتشار خبرهای بیشتر درباره آپدیت جدید اندروید برای گوشی های هوشمند باشیم.

منبع: Ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر