;
coinex

تصویری که زندگی واقعی ال جی جی 6 را به نمایش می‌گذارد!

تصویری که زندگی واقعی ال جی جی 6 را به نمایش می‌گذارد!
تنها یک هفته قبل از رونمایی رسمی از ال جی جی 6، تصویر واقعی این دستگاه منتشر شد و خبر از آغاز زندگی واقعی این دستگاه را داد. این اولین تصویر ارائه شده از پرچمدار جدید ال جی نیست؛ اما اولین عکسی است که نمایشگر همیشه روشن آن را به تصویر کشیده است.

تصویر واقعی ارائه شده از ال جی جی 6، این دستگاه را در یک بدنه نقره ای رنگ نشان می دهد. در پنل پشتی، یک دوربین دوگانه قرار گرفته و سنسور اثر انگشتی دیده می شود که طراحی جدیدی را به نمایش گذاشته است.

در جلو نیز به نظر نمی رسد که ال جی تقارن حاشیه های قاب بالا و پایین را در نظر گرفته باشد. اندازه حاشیه در بالا و پایین نمایشگر آن، مختلف است. حاشیه های کناری صفحه نمایش نیز بسیار نازک است و انحنای نمایشگر در گوشه های آن را به خوبی نشان می دهد.

در حاشیه‌ی بالایی ال جی جی 6، دوربین سلفی، سنسوررها و خروجی صدا جای گرفته و این در حالیست که در حاشیه پایینی تنها چیزی که دیده می شود، لوگوی این کمپانی کره ای است. بر روی نمایشگر همیشه روشن آن نیز تاریخ، ساعت و مقدار درصد باتری حک شده و کاربر به راحتی قادر خواهد بود تا در هر لحظه این اطلاعات را روی صفحه نمایش اسمارت فون خود در اختیار داشته باشد.

این منبع، مشخصات ال جی جی 6 را بدین شرح اعلام کرده است. ال جی جی 6 دارای یک حافظه رم 4 گیگابایتی و 32 گیگابایت حافظه داخلی است. یک باتری 3200 میلی‌آمپر ساعتی انرژی مورد نیاز روزانه آن را تامین کرده و برای ارائه صدایی باکیفیت، از چهار مبدل دیجیتال به انالوگ (DAC) بهره می برد.

گفته می شود که این دستگاه ضد آب بوده و از تراشه اسنپدراگون 821 کوالکام قدرت می گیرد. مطمئنا برای دریافت جزئیات بیشتر و دقیق‌تر باید تا برگزاری نمایشگاه MWC 2017 کمی صبر کرد.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر