;
coinex

بازبینی و نقدی مختصر بر بازی Sniper Elite 4 از دیدگاه منتقدین

بازبینی و نقدی مختصر بر بازی Sniper Elite 4 از دیدگاه منتقدین

چند روز قبل شاهد انتشار بازی Sniper Elite 4 بودیم که بازی بسیار جذابی برای گیمرها است.

اما منتقدین چه نظری درباره این بازی دارند؟ شما می توانید نگاهی به انتقادهایی که در زیر آمده است بیاندازید.

  • بازی: اسنایپر الیت 4 (Sniper Elite 4)
  • توسعه دهنده: Rebellion
  • دستگاه: PS4، Xbox One، PC
  • تاریخ انتشار: 14 فوریه
  • قیمت: 60 دلار / 40 یورو

Game spot با امتیاز 8/10

بازی Sniper Elite 4 دارای یک ماهیت پیشرفتی، برای این سری بازی است، چنانکه Rebellion به بهبود سیستم هایش ادامه می دهد و تاکیدی بیشتری را بر روی شلیک هایی با فاصله طولانی قرار داده است. مخفی کاری و مکانیزم های action، ساده تر شده است؛ اما عملکردها و تنظیمات لذت بخشی را نیز به همراه داشته و نقشه ها (با توجه به مقیاس خیره کننده شان، اهداف بی انتها و طراحی سطوح هوشیاری) این سیستم های جداگانه را به طور خلاقانه ای دور هم جمع می کند و همه آنها را عملی می کند. برخی مشکلات نیز مثل ناپایداری در Al، داستانی بی مزه و برخی رقابت های چند نفره کسل کننده نیز وجود دارد؛ اما درنهایت بنظر می رسد که این مجموعه بازی، پتانسیل بلند مدتی برای موجودیت خود به عنوان یک بازی داشته باشد.

The Guardian  با امتیاز 3/5

بازی Sniper Elite 4 یک بازی تیراندازی خون آلود، به ظاهر خوب و مربوط به نسل بازی های جنگ جهانی دوم است که به اندازه کافی سرگرم کننده خواهد بود؛ اما به ندرت مخاطب خود را شگفت زده می‌کند. این بازی واقعا عهد بسته است که همیشه حاوی شلیک های خونین بار و لذت بخش باشد که بعد از نسخه 4 این بازی، تیراندازی با تفنگ دوربین دار، هنوز هم مخطب خود را ارضا می‌کند. این بازی هدف خود را که همان شلیک های خونین و جذاب است، از دست نمی دهد؛ اما بازی طوری است که می‌توان بدون هیچ گونه ریسک ناروایی یک Kill انجام داد.

IGN با امتیاز 8.3/10

بسیاری از بازی ها ادعا می کنند که توانایی آن را دارند که خواسته شما را برآورده کنند، اما مکانیزم ها و مراحل بازی اسنایپر الیت 4 به اندازه کافی قدرت آن را دارد که این گوی سبقت را از بقیه برباید. استفاده از ماشین های مربوط به جنگ نازی ها، عملی کردن هر نقشه ای که به ذهن می‌رسد، همه و همه نوعی انفجار در این سبک از بازی ها است که همه این موارد موجب رای اعتماد شما به این بازی می‌شود، حتی اگر همیشه به اندازه تلاشتان در این بازی پاداش داده نشوید.

Game Informer با امتیاز 7.75/10

بازی Sniper Elite 4 از چند نظر تجربه خوبی را برای شما به ارمغان می آورد. مراحل و عملیاتها، دارای اهداف منعطف و راضی کننده ای بوده و این بسیار جذاب است که همراه با دوست خود وارد مراحل شوید. حالت های رقابتی منحصر بفردی که در این بازی وجود دارد، افرادی که این سبک را دوست دارند را ترغیب می‌کند. با این وجود در آن عیب هایی نیز وجود دارد.

Eurogamer با امتیاز Recommended (توصیه شده)

Rebellion در زمره بازی های مخفی کاری مثل Splinter Cell و Metal Gear قرار گرفته است و این درحالی است که ویژگی های جذابی در بازی Sniper Elite وجود دارد و این اولین باری است که این شرکت نیازی به هیچگونه بهانه ای از طرف خود ندارد و بازی در همه ابعاد بسیار خوب ظاهر شده است.

.

منبع: GameSpot

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر