;
coinex

دارندگان اسمارت واچ 3 سونی دادخواستی را برای Android Wear 2.0 ارسال کردند

اسمارت واچ 3

هنگامی که شرکت گوگل سیستم عامل Android Wear 2.0 را معرفی کرد، لیستی از ساعت های هوشمند دریافت کننده این آپدیت را اعلام کرد؛ اما اسمارت واچ 3 سونی در این لیست وجود نداشت که ظاهرا دلیل آن برای حضور سه ساله این گجت هوشمند پوشیدنی در بازار بود. اگر اخبار چند روز گذشته تکرا را دنبال کرده باشید حتما از این آگاه هستید که شرکت سونی تایید کرده بود، آپدیت Android Wear 2.0 برای ساعت هوشمند این شرکت منتشر نمی شود. امروز دارندگان ساعت هوشمند اسمارت واچ 3 دادخواستی را برای انتشار آپدیت Android Wear 2.0 به سونی ارسال کردند. در ادامه با تکرا همراه باشید تا درباره جزئیات این دادخواست بیشتر دانید.

جای تعجب نیست که دارندگان این ساعت هوشمند از خبر فوق خوشحال نشدند و از شرکت سونی درخواست کرده اند تا آپدیت جدید سیستم عامل را برای این ساعت هوشمند منتشر کند. متن این دادخواست به شرح زیر است:

اگرچه ساعت هوشمند اسمارت واچ 3 در اکتبر 2014 عرضه شده؛ اما مشخصات این دستگاه با استاندارهای ساعت های هوشمند امروزی برابر است. این ساعت هوشمند دارای پردازنده اسنپدراگون 400، رم 512 مگابایتی و قابلیت NFC است که قادر پشتیبانی از جدیدترین قابلیت Android Wear یعنی سیستم پرداخت همراه Android Pay است.

در ادامه دادخواست اعلام شده که دیگر ساعت های هوشمند مشخصاتی مشابه با ساعت هوشمند سونی را دارند؛ اما هنوز واجد شرایط به روزرسانی هستند، دستگاه هایی مانند ایسوس زن واچ 2 و نسل دوم موتو 360 دارای همین مشخصات سخت افزاری هسنند. با این حال به نظر می رسد که اسمارت واچ 3 سونی میدان این بازی را ترک کرده است.

متاسفانه هنوز مشخص نشده که چرا سونی این دستگاه را برای به روزرسانی انتخاب نکرده، ممکن است که دلیل سونی برای این کار قدیمی بودن این ساعت هوشمند باشد و شاید فکر نمی کند که سرمایه گذاری برای انتشار آپدیت آن ارزشمند خواهد بود. در هر صورت هنوز دلایل قانع کننده ای وجود ندارد.

منبع: Ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر