;
coinex

انتخابات انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی ایران لغو شد؛ خطر انحلال!

انتخابات انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی ایران لغو و انتخابات آن به دلیل حضور پایین اعضا به دور بعدی موکول شده است. این انجمن حامی شرکت‌های اینترنتی است.

انتخابات اعضای جدید انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی ایران که در سالن رودکی وزارت نیرو و در کنار جشنواره وب و موبایل ایران انجام شد، به دلیل تعداد پایین شرکت کنندگان و اعضای این انجمن لغو شد. در ادامه با تکرا همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به این موضوع عجیب که می‌تواند تاثیرات زیادی در آینده شرکت‌های اینترنتی ایران داشته باشد.

پنج شنبه 28 بهمن ماه قرار بود تا انتخابات انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی ایران در ساعت 15 در سالن رودکی انجام شود و اعضای هیئت مدیره این انجمن تاثیر گذار و مهم برای شرکت‌های اینترنتی انتخاب و جایگزین شوند؛ اما طی یک اتفاق عجیب این دوره از انتخابات نیز همچون دوره قبلی نافرجام ماند و انتخاب اعضای آینده به دور بعدی انتخابات موکول شد.

انتخابات انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی ایران لغو و انتخابات آن به دلیل حضور پایین اعضا به دور بعدی موکول شده است. این انجمن حامی شرکت‌های اینترنتی است.

انتخابات امروز انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی ایران همزمان با جشنواره وب و موبایل ایران انجام شد؛ اما اعضای حاضر در این انتخابات بسیار کمتر از حد نصاب بود تا حدی که فقط 20 شرکت کننده برای رای گیری حضور داشتند و برای انجام انتخابات 40 شرکت کننده دیگر نیاز بود؛ به همین دلیل طبق اعلام معاونت وزیر کار و تامین اجتماعی، این انتخابات از درجه اعتبار ساقط و انتخابات بعدی به آینده موکول شد.

یکی از نکات مهم در مورد انتخابات امروز، عملکرد ضعیف اعضای انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی ایران در رابطه با حضور در این انتخابات است؛ انتخاباتی که آینده و پشتوانه شرکت هر کدام از آنها خواهد بود. در گفنگو خبرنگار تکرا با رضا الفت نسب، دبیر انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی ایران، از انتخابات آینده ابراز امیدواری کرد و گفت انحلال انجمن غیر ممکن خواهد بود، پس شایعه سازی در این مورد انجام نشود و اعضا برای رای گیری حضور پیدا کنند.

انتخابات انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی ایران لغو و انتخابات آن به دلیل حضور پایین اعضا به دور بعدی موکول شده است. این انجمن حامی شرکت‌های اینترنتی است.

از نکات جالب این اتفاق عجیب باید به این موضوع اشاره داشت که طبق قانون وضع شده، فقط دو بار انجمن‌های صنفی می‌توانند رای گیری درون حزبی داشته باشند و حالا موضوع انتخابات مجدد و برای بار سوم در اساسنامه وجود ندارد و این باعث شده تا بار دیگر چرخه انتخابات بچرخد و احتمالا در دوره انتخابات آینده که بعد از 20 تا 45 روز کاری انجام شود، 121 نفر به صورت رسمی حضور داشته یا افرادی با وکالت قانونی از طرف آنها حضور داشته باشند و در غیر این صورت انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی ایران منحل خواهد شد.

در هر صورت امیدواریم تا اعضای انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی ایران با حضور و پیگیری در دور آینده که احتمالا قبل از عید 96 رخ خواهد داد، بتوانند این انجمن مهم و تاثیر گذار را حمایت و از انحلال آن جلوگیری کنند.

گفتنی است که انحلال یا نبود انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی ایران به این معنا است که شرکت‌های اینترنتی کوچک و بزرگ از حمایتی تاثیر گذار و موثر دور خواهند بود و پیگیری نیازها و مشکلات آن‌ها سخت و عملا غیر ممکن خواهد شد. به همین سبب به هر شکل بهتر است از انحلال این انجمن صنفی جلوگیری کرد.

.

تهیه و گردآوری: تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    ولی فکر نمی کنم با جایی بکشه که بخواد منحل بشه
    در حال حاضر خود انجمن اعضای فعال خیلی زیاد داره
    حالا دلیل اینکه اون روز توی اون جلسه حضور نداشتن جای خود رو داره

    پاسخ