;
coinex

سونی به عنوان سومین تولیدکننده باتری گلکسی اس 8 معرفی شد

باتری گلکسی اس 8

سامسونگ با کمپانی سونی برای تامین باتری گلکسی اس 8 خود قراردادی را امضا کرد. ظاهرا سامسونگ در تلاش برای جذب یک تامین کننده جدید باتری است، گفته می شود که کمپانی قصد ندارد از دو تامین کننده باتری های نوت 7 که سابقه چندان خوبی ندارند، استفاده کند.

هنگامی که شرکت تامین کننده باتری های نوت 7 سامسونگ، با حجم زیاد درخواست ها با مشکل مواجه شد و از الکترود های غیر معمول استفاده کرد، سامسونگ تولید خود را به شرکت آمپرکس سپرد. این تولید کننده نیز معلوم شد که نمی تواند میلیون ها باتری باکیفیت رضایت بخشی که سامسونگ درخواستش را دارد در مدت کوتاه دو هفته تولید کند. از این رو این شرکت خواهان تولیدکننده دیگری برای تامین باتری گلکسی اس 8 است.

همه می دانیم که بعد از آن چه اتفاقی افتاد، شرکت سامسونگ در تلاش است که این بار کیفیت و امنیت باتری های گوشی پرچمدار خود را افزایش دهد. اتفاقی که در رابطه با عدم کیفیت مناسب باتری های گوشی گلکسی نوت 7 رخ داد، باعث شد که عده بسیاری اطمینان خود را به امنیت و کیفیت محصولات سامسونگ از دست بدهند. از این رو شرکت سامسونگ قصد دارد با جبران این اتفاق و ارائه گوشی های مطمئن گلکسی اس 8 خود، اعتماد از دست رفته مشتریان خود را بازگرداند.

جدا از روند بررسی و تست کیفیت جدیدی که سامسونگ برای تامین کننده باتری خود در پیش گرفته است؛ همانند آزمایش های اشعه ایکس برای هر بخش، ظاهرا این شرکت توانسته است سومین تامین کننده خود را پیدا کند. شایعات حاکی از آن است که این تامین کننده یک کمپانی ژاپنی است که یک بار دیگر توسط وال استریت ژورنال تایید شده است. چندی پیش گفته می شد که شرکت موراتا تامین کننده بعدی سامسونگ خواهد بود؛ اما پس از آن معلوم شد که این شرکت، سونی خواهد بود.

کمی قبل سونی بازار از دست رفته تولید باتری خود را به موراتا فروخت؛ اما بعید است که این معامله تا قبل از ماه جولای انجام شود. بنابراین این شرکت سونی است که مسئولیت تولید و تامین باتری ها را بر عهده خواهد داشت. ظاهرا سامسونگ به شدت تحت تاثیر کیفیت باتری های لیتیوم یون قرار گرفته و کمپانی ژاپنی نیز قادر به تولید آنها است؛ بنابراین سامسونگ با سونی بعنوان سومین تامین کننده باتری های گلکسی S8 خود همکاری خواهد کرد.

با توجه به این که سونی در تولید باتری های لیتیوم یون پیشگام است، یک سفارش بزرگ از سوی سامسونگ> می تواند سیستم تولید باتری آنها را به حرکت در آورد، بنابراین این تصمیم سامسونگ حداقل برای سونی کاملا قابل احترام است.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر