;
coinex

بازی Skyrim و Fallout 4 بازیکنان میلیونی خود را همچنان حفظ کرده‌اند

بازی Skyrim و Fallout 4 بازیکنان میلیونی خود را همچنان حفظ کرده‌اند
استودیو­های بازی Bethesda در آخرین تیترهای خبری خود اعلام کردند که بازی‌ The Elder Scrolls V: Skyrim و Fallout 4، هنوز هم دارای بازیکنان میلیونی در روز هستند. این موضوع را Todd Howard، مدیر بازی، در مصاحبه ای به GameSpot گفته است.

در این مصاحبه، Howard از بازگشت به بازی Skyrim بعد از سالها کار بر روی Fallout 4 صحبت کرد و گفت که این بازگشت همراه با یک سری ویرایشات یا تنظیم ویژه ای همراه خواهد بود. او افزود: “این بازگشت شبیه آن است که شما یک دوست قدیمی از دبیرستان خود را ببینید و متوجه شوید که چقدر دلتان برای وقت گذراندن با هم تنگ شده است”.

کدام یک از دو بازی Skyrim و Fallout 4، جذاب‌تر است ؟!

Howard همچنین در مورد ویژگی های منحصر بفرد در هر دو بازی Skyrim و Fallout 4 صحبت کرد و همچنین گفت که در Skyrim بازیکن بهتر می‌تواند داستان بازی را به سلیقه خود جلو ببرد.

او گفت: من فکر می کنم بازی Skyrim نزدیک به حالت “راهت را پیدا کن” است و همین ویژگی شما را به بازی دعوت می‌کند. این درحالی است که بازی Fallout 4 داستان قویتر و ویژه‌ای را برای ما بازگو می‌کند.

از او پرسیده شد که کدام یک از این دو بازی بهتر است و Howard گفت: “هر دو بازی نقاط ضعف و قوت خاص خود را دارند. ما با دیدگاهی منتقدانه به کارها یا بازی های خود می نگریم”.

علاوه بر آن، Howard در مورد داستانی مستحکم تر در بازی های open world game (که فرد در آن آزاد است که هر کاری را که می‌خواهد انجام دهد و دارای آزادی عمل است) صحبت کرد. او گفت این از آن جمله چیزهایی است که استودیوهای بازی Bethesda در مورد آن برای پروژه های آینده خود فکر می کنند.

او گفت: ما چگونه می توانیم برای بازی های open world داستان بهتری در نظر بگیریم؟ با توجه به اینکه ما در هر کدام از بازی های خود، شکستها و پیروزی هایی داشتیم. در حال حاضر ایده هایی داریم که می‌خواهیم آن را در آینده به طور دقیق مورد بررسی قرار دهیم، زیرا ما احساس می کنیم که الان نتوانستم به اندازه کافی به آن ایده‌ها نفوذ کنیم.

Bethesda تایید کرد که بازی Elder Scrolls VI در راه است، اگرچه شما نباید انتظار داشته باشید که این بازی بزودی منتشر شود.

.

منبع: GameSpot

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر