;
coinex

گوشی هوشمند آنر وی 9 به طور رسمی معرفی شد

honor V9

ساعاتی پیش شرکت هواوی در کشور چین رسما از گوشی هوشمند آنر وی 9 (Honor V9) رونمایی کرد. این فبلت چینی دارای مشخصات سخت افزاری بالایی است. در ادامه با تکرا همراه باشید تا نگاهی به مشخصات این گوشی هوشمند داشته باشیم.

گوشی هوشمند آنر وی 9 هواوی دارای پردازنده کیرین 960 با پردازشگر گرافیکی Mali-G71 است که در اصل همان چیپست هشت هسته ای هواوی میت 9 است. دستگاه فوق قدرت پردازشی بالایی دارد و همچنین دو گزینه را برای خریداران خواهد داشت که شامل رم 4 گیگابایتی و 6 گیگابایتی LPDDR4 است. علاوه بر این حافظه داخلی این دستگاه هم به دو گزینه 64 و 128 گیگابایتی تقسیم شده است.

مدل جدید آنر دارای صفحه نمایش 5.7 اینچی TFT LCD با وضوح QHD است. در قسمت جلویی به دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی مجهز شده و در قسمت پشتی یک سنسور دوگانه 12 مگاپیکسلی وجود دارد که قادر به ثبت تصاویر باکیفیتی است. در واقع مشخصات دوربین اصلی دستگاه به اینجا ختم نشده و وجود فلش LED به ثبت تصاویر در شرایط نور کم کیفیت خوبی می بخشد، دوربین این دستگاه قادر به مدل سازی سه بعدی است. آنر وی 9، اولین گوشی دنیا است که به ویژگی مدل سازی سه بعدی مجهز شده است.

گوشی هوشمند آنر وی 9

گوشی هوشمند آنر وی 9 به باتری 4000 میلی آمپری مجهز شده که به خوبی انرژی دستگاه را تامین می کند. از دیگر ویژگی های این گوشی هوشمند می توان به اسلات دو سیم کارته، اسکنر اثر انگشت، پورت USB نوع C و البته اتصال LTE اشاره کرد. ابعاد این دستگاه 157 در 77.5 در 6.97 میلی متر است و وزن آن 184 گرم بوده، همچنین اعلام شده که دستگاه فوق با سیستم عامل اندروید 7.0 و رابط کاربری EMUI 5.0 از راه می رسد.

این گوشی هوشمند در سه مدل برای حرید موجود است، مدل اول دارای رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی است که با قیمت 377 دلار در بازار وجود خواهد داشت. مدل دوم به رم 6 گیگابایتی و حافظه 64 گیگابایتی مجهز شده و قیمت آن 436 دلار است. مدل دیگر گوشی هوشمند آنر وی 9 دارای رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی است و با قیمت 508 دلار روانه بازار می شود. هر سه مدل نام برده شده قرار است که در تاریخ 28 فوریه برابر با 9 اسفند ماه در بازار چین عرضه شوند.

منبع: Phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام ممنون بابت اطلاعات مفیدی که قرار داده اید

    پاسخ