;
coinex

بهترین بازی های ورزشی اکستریم برای سیستم عامل های اندروید و iOS

بهترین بازی های ورزشی اکستریم

مطلب امروز را برای دوستداران و افرادی که طرفدار بازی های ورزشی اکستریم بر روی گوشی هستند، آماده کرده ایم؛ ولی قبل از معرفی این بازی ها یک نگاه مختصر به تاریخچه آنها انداخته ایم و فراز و فرود بهترین بازی های ورزشی اکستریم  را بررسی کرده ایم. خب بیشتر شما را منتظر نمی گذاریم و دعوت می کنیم که در ادامه این مطلب در تکرا با ما همراه باشید.

نگاهی مختصر به تاریخچه بهترین بازی های ورزشی اکستریم

اسکیت بردها، اسنو بردها، دوچرخه های BMX، نیمه لوله ها، دامنه های شیب دار، شکاف های دیوانه وار موضوعاتی هستند که طراحان بازی از اواخر دهه 90 میلادی تا اواسط دهه 2000 میلادی برای ساختن بازی های ویدیویی از آن استفاده می کردند تا تجربه های مجازی وصف نشدنی را به کاربران ارائه دهند.

در آن زمان کاربران در بازی هایی مثل THPS 2 ،busting crazy ،SSX و 1080 Snowboarding ساعت ها وقت خود را می گذراندند؛ ولی از آن زمان تا به حال خیلی از چیزها تغییر کرده است.

این سبک بازی ها قوت خود را در بازار با بازی های Tony Hawk ،080 Snowboarding ،Dave Mirra Freestyle BMX،  مجموعه SSX و Jet Set Radio حفظ کردند و ژانر بازی های ورزشی اکستریم توانستند که سرپا بایستند، چندی نگذشت که بازار پر شد از گیم های کپی رنگ پریده که همه و همه به نوعی تداعی کننده بازی های محبوب بودند؛ ولی با این همه دست و پا زدن ها و تقلیدها توسط توسعه دهندگان، نتوانست که در دل کاربران جا خوش کند و آنها را به بازی کردن تحریک کند.

این ژانر چند سال تاریک را پشت سر گذاشت. این رویه تا سال 2007 ادامه داشت؛ ولی زمانی که Xbox 360 و PS3 پا به میدان گذاشتند، همه چیز تغییر کرد و بلافاصله اولین بازی اسکیت برای آنها منتشر شد. دیگر ژانر بازی های ورزشی مثل قبل خشک و زمخت نبود. انگار که روح جدیدی در آنها توسط این دو کنسول دمیده شده بود.

در زیر می توانید تعدادی از بهترین بازی های ورزشی اکستریم را که می توانید آنها را بر روی گوشی هوشمند خود اجرا کنید، ببینید

.

منبع: Phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر