;
coinex

خبری از صفحه نمایش منحنی در آیفون 8 اپل نیست!

آیفون 8 اپل

آنطور که پیدا است شایعات پیرامون آیفون 8 غیر قابل متوقف شده است. اگر اخبار تکنولوژی را دنبال کرده باشید، حتما از این آگاه هستید که شایعاتی درباره صفحه نمایش منحنی آیفون 8 اپل منتشر شده بود. اکنون بازهم چرخشی در شایعات قبلی ایجاد شده، این بار رسانه ای به نام TrendForce ویژگی های جدید آیفون 8 اپل را نشان داده است که صفحه نمایش منحنی از در آن ها وجود ندارد. در ادامه با تکرا همراه باشید.

سایت نام برده شده اعلام کرده که صفحه نمایش آیفون 8 اپل 5.8 اینچ بوده و قرار است از تکنولوژی جدیدی در ساخت آن استفاده شود. انتظار می رود که همراه با آیفون جدید گوشی های هوشمند آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس هم روانه بازار شوند. این گزارش می گوید که اپل ایده صفحه نمایش منحنی OLED را برای گوشی هوشمند پرچمدار جدید دور انداخته است. در ادامه اعلام شده که شرکت اپل نمی تواند وضوح بالایی را در این صفحه نمایش منحنی ارائه دهد.

در عوض شرکت اپل از ویژگی اج تو اج در آیفون جدید استفاده خواهد کرد، اما هیچگونه خمیدگی در پانل صفحه نمایش وجود نخواهد داشت. باتوجه به شایعات موجود انتظار می رود که آیفون 8 اپل به رم 3 گیگابایتی مجهز شود و همچنین دو گزینه 64 و 256 گیگابایتی برای حافظه داخلی وجود خواهد داشت. همین مقدار حافظه و رم برای گوشی های هوشمند آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس موجود است. در ادامه وب سایت TrendForce به وجود یک دوربین سه بعدی در آیفون 8 اپل اشاره می کند. البته لازم به ذکر است که حتی شایعات قبلی مربوط به صفحه نمایش منحنی آیفون 8 توسط اپل تایید نشده بود.

گلکسی اس 8 و گلکسی نوت 8 به صفحه نمایش منحنی OLED مجهز هستند

شاید چندان منطقی به نظر نرسد که آیفون به صفحه نمایش منحنی مجهز باشد، چراکه اپل مدت زیادی نیست که دستگاه های خود را با صفحه نمایش کوچک روانه بازار می کند. ایده صفحه نمایش منحنی برای پرچمدارهای سامسونگ همچنان باقی است. انتظار می رود که گلکسی اس 8 و گلکسی نوت 8 سامسونگ دارای صفحه نمایش منحنی OLED باشند.

منبع: technobuffalo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر