;
coinex

مت ریوز فیلم بعدی بتمن را کارگردانی می‌کند

مت ریوز بطور رسمی فیلم بعدی بتمن را کارگردانی می‌کند

بالاخره پس از سردرگمی برای فیلم بعدی بتمن و عدم پذیرش بن افلک در بر عهده گرفتن کارگردانی، مت ریوز (Matt Reeves) برای این کار انتخاب شد.

مت ریوز علاوه بر کارگردانی، تهیه کنندگی فیلم را نیز بر عهده خواهد داشت. مذاکرات هفته پیش با شکست مواجه شده بود؛ اما احتمالی قوی برای از سرگیری آن وجود داشت. کمپانی برادران وارنر، دو هفته پس از اعلام نپذیرفتن بن افلک در کارگردانی فیلم جدید بتمن، به مت ریوز پیشنهاد داد. استودیو هم برای شروع پیش تولید فیلم تاکید فراوان دارد.

افلک قبلا گفته بود که فیلم را کارگردانی نمی‌کند و پیشنهاد را رد کرده است. او دلیل کار خود را تمرکز بیشتر روی بازیگری اعلام کرد و گفت که برای عملکرد هر چه بهتر در این نقش، ترجیح می‌دهد فقط بازیگر باشد. [البته که این کار او سود بسیار بیشتری برایش در بر خواهد داشت؛ اما انتظار نمی‌رود که این عملکرد بهتر بتواند اثری مثل “شوالیه تاریکی” خلق کند و مانند “بتمن علیه سوپر من”، حضورش بیشتر به این نقش لطمه می‌زند و او تنها به فکر جایگاهش است و اگر نه، علاوه بر کارگردانی، نقشش را هم نمی‌پذیرفت

ریوز قبلا فیلم‌ Cloverfield را کارگردانی کرده و فیلم جنگ برای سیاره میمون‌ها (War for the Planet of the Apes)، اثر دیگر او هم در تابستان امسال (2017 میلادی) اکران خواهد شد.

ریوز گفته:

من از بچگی عاشق داستان‌های بتمن بوده‌ام. او یک شخصیت جالب توجه و خاص است و مرا عمیقا درگیر خودش می‌کند. من به خودم افتخار می‌کنم و هیجان زده هستم که با شرکت برادران وارنر کار کنم تا اثر حماسی و احساسی جدیدی از این نقاب پوش را بر روی پرده نقره‌ای بیاورم.

حال ریوز، بن افلک و استودیو برادران وارنر می‌توانند بر روی تولید فیلم تمرکز کنند و انتخاب بازیگران را آغاز کنند. منابع اظهار دارند که کریس تریو (Chris Terrio) فیلمنامه‌ای را هم به برادران وارنر و افلک داده است. تاریخ انتشار فیلم هم هنوز مشخص نیست.

این فیلم اولین تجربه ریوز در اقتباسی از داستان‌های کمیک است.

.

منبع: variety

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر