;
coinex

باگ جدیدی که بلوتوث گوگل پیکسل و پیکسل ایکس ال را به وضعیت خاموش در می‌آورد

باگ جدیدی که بلوتوث گوگل پیکسل و پیکسل ایکس ال را به وضعیت خاموش در می‌آورد

به تازگی مشکل جدیدی برای گوشی‌های گوگل پیکسل و گوگل پیکسل ایکس ال به وجود آمده است که باعث می‌شود بلوتوث این گوشی خود به خود خاموش شود. شرکت گوگل اعلام کرده است که برای رفع این مشکل اقداماتی را انجام خواهد داد. در ادامه با تکرا همراه باشید.

احتمالا شما مشکل صدایی که برخی از گوشی‌های گوگل پیکسل و گوگل پیکسل ایکس ال داشتند را به یاد می‌آورید. با گذاشتن درجه صدا در بالاترین حد، صدا دیگر حالت طبیعی خود را نداشت.

سرانجام گوگل اعتراف کرد که این ایراد، یک مشکل سخت افزاری بوده و برای آنان که این مشکل را داشتند، یک گارانتی به عنوان جایگزین ارائه کرد. جدیدترین ایراد دیده شده در سری تلفن‌های همراه ساخت اچ تی سی و طراحی گوگل، این است که بلوتوث دستگاه بدون هیچ دستور ورودی از طرف کاربر خاموش می‌شود.

در سایت‌ ردیت (Reddit) و حمایت جامعه پیکسلِ گوگل، نظرات زیادی از دارندگان دستگاه‌های پیکسل به چشم می‌خوردند. آن‌ها معترض‌اند که چرا بلوتوث تلفنشان بدون اینکه آن‌ها دکمه‌ای را لمس کنند، تغییر وضعیت می‌دهد.

گوگل اعلام کرده است که در اصل این مشکل از باتری دستگاه سرچشمه گرفته که باعث می‌شود قسمت‌های مشخصی از پیکسل و پیکسل ایکس ال زمانی که تنها 30 درصد از شارژ باتری باقی‌مانده است، به حالت خاموش تغییر وضعیت دهند. قرار است یک پچ برای رفع این ایراد آزاردهنده مربوط به باتری، به زودی منتشر شود.

آن‌چنان که به نظر می‌رسد، این مشکل بلوتوث از زمان انتشار بسته امنیتی گوگل در فوریه 2017 نمایان شده است که زیاد شبیه به یک اتفاق تصادفی نیست. اولین اقدام این است که نباید دست روی دست گذاشت و اینقدر در جلوی چشمان گوگل سبز شد تا به آن‌ها فهمانیده شود مشکلی وجود دارد. زمانی که شما آن‌ها را مجبور به اعتراف کنید، می‌توانید آن‌ها را مجبور به رفع آن عیب نیز بکنید که می‌تواند به نوعی ضربه محکمی به آنان نیز تلقی شود.

.

منبع:phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر