;
coinex

گوشی هوشمند بلک بری KEYone معرفی شد؛ قیمت، مشخصات و تاریخ عرضه

بلک بری KEYone

شرکت بلک بری اعلام کرد که مجوز صدور جهانی برای گوشی های هوشمند این شرکت چندان دور نیست و مشغول ساخت گوشی هوشمند اختصاصی خود برای عرضه جهانی است. TCL در اوایل سال جاری میلادی در نمایشگاه CES 2017 نشان داد که گوشی هوشمند جدیدی با اسم رمز بلک بری مرکوری در حال ساخت است و آن را در نمایشگاه MWC 2017 به صورت رسمی معرفی می کند. حال باید اسم بلک بری مرکوری را فراموش کنید. شرکت بلک بری دیشب این گوشی هوشمند را با نام بلک بری KEYone معرفی کرد. در ادامه با تکرا همراه باشید تا نگاهی به مشخصات سخت افزاری، قیمت و تاریخ عرضه این دستگاه داشته باشیم.

بلک بری KEYone یک گوشی هوشمند پرچمدار نیست و به عنوان دستگاهی میانرده قرار است که در بازار جهانی حاضر شود. این دستگاه دارای صفحه نمایش 4.5 اینچی فول اج دی با تراکم پیکسل 434ppi است. قدرت این دستگاه توسط پردازنده اسنپدراگون 625، پردازشگر گرافیکی ادرنو 506 و  رم 3 گیگابایتی است. حافظه داخلی آن 32 گیگابایت بوده که از طریق کارت حافظه میکرو اس دی تا سقف 2 ترابایت قابل ارتقا است.

گوشی هوشمند بلک بری KEYone دارای دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی 1.55 میکرون مجهز به فلش LED است. دوربین این میانرده قادر به ضبط فیلم های 4K بوده و همچنین دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی آن توانایی ضبط فیلم 1080p را دارد.

بلک بری KEYone

صفحه کلید هوشمند بلک بری KEYone، اساسا صفحه کلید بهبود یافته لمسی بلک بری پاسپورت است که چند سال پیش معرفی شده است.

جدول مشخصات سخت افزاری بلک بری KEYone

بلک بری KEYone
پلتفرم Android 7.1 Nougat
ابعاد 149.3 در 72.5 در 9.4 mm
180 گرم
صفحه نمایش 4.5-inch scratch-resistant IPS LCD
1620 x 1080p resolution
3:2 aspect ratio
پردازنده و رم Qualcomm Snapdragon 625
3 GB RAM
دوربین 12MP rear, Sony IMX378 sensor, 4K video, f/2.0
8MP front camera
حافظه 32 GB + microSD
باتری 3,505 mAh (non-removable)
Quick Charge 3.0
ویژگی های انحصاری Full QWERTY keyboard

میانرده جدید بلک بری به سیستم عامل اندروید 7.1 وقا مجهز شده که دارای رابط کاربری اختصاصی است. علاوه بر این دستگاه فوق دارای پارامترهای امنیتی است.

بلک بری KEYone

گوشی هوشمند بلک بری KEYone دارای باتری 3505 میلی آمپری است که در اصل بیشترین ظرفیت موجود باتری های بلک بری است. باتری فوق غیرقابل جا به جایی بوده و به تکنولوژی شارژ سریع مجهز است. از دیگر ویژگی های اضافی این دستگاه می توان به USB نو C، رمز گزاری دیسک و Google Play for Work اشاره کرد.

بلک بری KEYone

گوشی هوشمند بلک بری KEYone قرار است که در آوریل 2017 با قیمت 549 دلار روانه بازار شود. این دو دستگاه با فقط در رنگ مشکی عرضه خواهد شد. انتظار می رود که بلک بری جدید عملکرد خوبی را در بازار جهانی داشته باشد.

منبع: Ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر