;
coinex

اولین تصاویر گرفته شده با دوربین بلک بری کی وان منتشر شد

keyone

شرکت بلک بری با قصد انتقام از بازار جهانی موبایل باز گشته است. این شرکت دیشب از گوشی هوشمند بلک بری کی وان رونمایی کرد. اگرچه در طول این مدت شایعات بسیاری درباره بلک بری کی وان با اسم رمز بلک بری مرکوری وجود داشت؛ اما بالاخره به تمامی آن ها خاتمه داده شد. امروز اولین تصاویر گرفته شده با دوربین بلک بری کی وان منتشر شد که عملکرد خوبی را نشان می دهد. در ادامه با تکرا همراه باشید تا نگاهی به تصاویر گرفته شده با دوربین بلک بری کی وان داشته باشیم.

همانطور که می دانید گوشی هوشمند بلک بری کی وان دارای صفحه نمایش 4.5 اینچی و صفحه کلید فیزیکی تاچ است که شاید دلیل خرید برخی از کاربران باشد. به نظر می رسد که قیمت 500 دلار در برابر عملکرد و سخت افزار این گوشی مناسب و معقول است. میانرده جدید بلک بری در قسمت پشتی به دوربین 12 مگاپیکسلی مجهز شده که سنسور آن Sony IMX378 است. همچنین در قسمت جلویی دارای دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است که عملکرد خوبی را در مکالمه تصویری و همچنین عکاسی سلفی دارد. قبل از هرچیز بهتر است نگاهی کوتاه به مشخصات سخت افزاری این گوشی هوشمند داشته باشیم.

جدول مشخصات سخت افزاری بلک بری KEYone

بلک بری KEYone
پلتفرم Android 7.1 Nougat
ابعاد ۱۴۹.۳ در ۷۲.۵ در ۹.۴ mm
۱۸۰ گرم
صفحه نمایش ۴.۵-inch scratch-resistant IPS LCD
۱۶۲۰ x 1080p resolution
۳:۲ aspect ratio
پردازنده و رم Qualcomm Snapdragon 625
۳ GB RAM
دوربین ۱۲MP rear, Sony IMX378 sensor, 4K video, f/2.0
۸MP front camera
حافظه ۳۲ GB + microSD
باتری ۳,۵۰۵ mAh (non-removable)
Quick Charge 3.0

اگرچه تعداد تصاویر گرفته شده با این گوشی هوشمند کم هستند؛ اما تماشای آن خالی از لطف نیست و بدون شک عملکرد خوب آن را در نگاه اول نشان می دهد.

تصاویر ثبت شده با دوربین بلک بری کی وان

منبع: Phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر