;
coinex

گوگل بالاخره مشکل بلوتوث گوگل پیکسل را پیدا کرده و آن را به زودی برطرف می کند!

گوگل پیکسل

گوگل اعلام کرده است که توانسته از راهکاری برای حل مشکل بلوتوث گوشی گوگل پیکسل و گوگل پیکسل ایکس ال ارائه دهد. عده ای از کاربران اعلام کرده اند که بلوتوث دستگاه آن ها بدون هیچ دلیلی ناگهان خاموش می شود. در ادامه با تکرا همراه باشید

از زمانی که گوگل آپدیت حفاظتی اندروید را برای گوشی های پیکسل و پیکسل ایکس ال در ماه فوریه منتشر کرده است، بعضی از کاربران از مشکلات بلوتوث و قطع و وصل شدن ناگهانی و بی دلیل آن شکایت کرده اند. این آپدیت مشکل آزار دهنده دیگری نیز داشت که مدتی این دستگاه ها را درگیر کرده بود و مشخص شد یک باگ مخصوص خود آپدیت بوده است.

مشکل اعلام شده برای اولین بار توسط برخی از کاربران در انجمن این دستگاه مطرح شد. به همین دلیل گوگل تصمیم گرفت که هرچه سریع تر این مشکل را بر طرف کند. به نظر می رسد که هنگامی که باتری گوشی از حدی معینی کم تر شود، بلوتوث گوشی به طور خودکار خاموش خواهد شد.

بر اساس گزارش های متعددی از کاربران در فضای مجازی و انجمن کاربران گوگل پیکسل، بعد از آپدیت، بلوتوث این دستگاه ناگهان خاموش و آیکون آن در قسمت نوتیفیکیشن خاکستری می شود. بعضی از کاربران نیز اطلاع داده اند که معمولا بعد از ری استارت آیکون بلوتوث به طور کلی محو می شود و استفاده از آن غیر قابل دسترس خواهد بود لذا آن ها ناچار اند از قسمت تنظیمات به بلوتوث دسترسی پیدا کرده و از آن استفاده می کنند.

اکنون گوگل این مشکل را شناسایی کرده و اطلاع داده که گروه پیکسل راه حل این مشکل را پیدا کرده اند. اگرچه هنوز هیچ اطلاعاتی از زمان حل این مشکل یا زمان انتشار آپدیت نیست ولی گوگل اطلاع داده است که به زودی در نظر دارد این مشکل را با ارائه آپدیتی برای این دستگاه ها حل کند.

.

منبع:phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر