;
coinex

تاریخ و قیمت هواوی واچ 2 اعلام شد

قیمت هواوی واچ 2

همانطور که می دانید شرکت هواوی نسل جدید ساعت هوشمند خود را معرفی کرد که دارای ویژگی های نسبتا خوبی است و به نظر می رسد که عملکرد بی نظیری را در بازار گجت های پوشیدنی سال جاری خواهد داشت. اکنون تاریخ و قیمت هواوی واچ 2 اعلام شده است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

جدیدترین گجت هوشمند پوشیدنی هواوی به سیستم عامل Android Wear 2.0 مجهز شده است. این دستگاه در دو نسخه عرضه می شود که قابلیت فعال سازی اتصال 4 جی را دارد. طراحی کلاسیک و اسپورت این ساعت هوشمند توجه بسیاری را به حود جلب می کند. هواوی مانند همیشه می تواند سلیقه های مختلف را به خود جذب کند. این ساعت هوشمند دارای باتری 420 میلی آمپری است، اگرچه ظرفیت باتری هواوی واچ 2 چندان بالا نیست؛ اما هواوی وعده داده که باتری آن توانایی تامین انرژی 2 روزه این گجت پوشیدنی را دارد. از دیگر ویژگی های هواوی واچ 2 می توان به جی پی اس، ان اف سی و سیستم مانیتور ضربان قلب اشاره کرد.

هواوی وعده داده که نسل جدید ساعت هوشمند خود را در بیش از 20 کشور عرضه می کند. البته فروش این محصول در ابتدا در کشورهای اسپانیا، فرانسه، پرتغال، ایتالیا، آلمان و چین در ماه مارس آغاز می شود و پس از آن در ماه آوریل میلادی روانه بازار کشورهای ایالات متحده، انگلستان، هلند، بلژیک، سوئیس، ایرلند، نوردیکهای، تایلند، استرالیا، نیوزیلند، روسیه، هند، آفریقای جنوبی، لهستان، اتریش، عربستان سعودی، ژاپن و امارات متحده عربی خواهد شد.

متاسفانه تاکنون لیست دقیقی از قیمت ساعت های هوشمند هواوی منتشر نشده است؛ اما باتوجه به شواهد موجود گزارش ها، قیمت هواوی واچ 2 تقریبا 350 دلار است. هزینه خریداری نسل دوم ساعت هوشمند هواوی قدری بالا است و این احتمال وجود دارد که محصول فوق خریداران خاص خود را داشته باشد. نظر شما درباره این خبر جیست؟ آیا ساعت هوشمند جدید هواوی قیمت مناسبی دارد؟

منبع: Phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر