;
coinex

آخرین تصویر منتشر شده از سامسونگ گلکسی تب اس 3

سامسونگ گلکسی تب اس 3

تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 3 برای اولین بار در نمایشگاه ام دبلیو سی رونمایی می شود. بر اساس اخبار منتشر شده، انتظار می رود که سامسونگ گلکسی تب اس 3 در نمایشگاه MWC 2017 در بارسلونا رونمایی شود. این تبلت دارای یک صفحه نمایش 9.6 اینچی آمولد با رزولوشن 2048×1536 پیکسل، چیپست اسنپدراگون 820 به عنوان پردازنده و رم 4 گیگابایتی با حافظه داخلی 32 و 128 گیگابایت است.

همچنین این تبلت جدید سامسونگ دارای دوربین پشت 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است. علاوه بر همه این‌ها، پورت یو اس بی این تبلت از نوع C است. این بدان معنی است که کاربران این تبلت قادر خواهند بود که با استفاده از کابل یو اس بی دستگاه خود را سریع تر شارژ کرده و از انتقال سریع داده ها بهره ببرند. اندروید 7.0 نیز به عنوان سیستم عامل این تبلت بر روی آن نصب شده است.

سامسونگ گلکسی تب اس 3

در همین چند روز گذشته، کتابچه راهنمای این تبلت لو رفت و بر اساس آن می‌توان نسبت به این مسئله اطمینان یافت که تبلت گلکسی اس 3 چندین ویژگی و قابلیت بسیار جذاب دارد. از جمله ویژگی های این تبلت وجود قلم اس پن است که البته داشتن آن به شما بستگی دارد (این قلم به عنوان لوازم جانبی این گوشی تلقی می‌شود و اگر می‌خواهید آن را در اختیار داشته باشید، باید جداگانه هزینه آن را بپردازید). علاوه بر آن، این تبلت دارای داک مغناطیسی صفحه کلید نیز هست که به شما این امکان را می‌دهد که یک صفحه کلید کوارتی (QWERTY رایج ترین نوع چیدمان کلمات در صفحه کلیدهاست) را نیز به تبلت خود بیفزایید.

برخلاف آن چه که همگان تصور می کردند، سامسونگ گلکسی اس 8 که انتظار می‌رفت ستاره نمایشگاه ام دبلیو سی برای کمپانی سامسونگ باشد، به گفته این شرکت، قرار است با تاخیر یک ماهه رونمایی شود.

.

منبع:phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر