;
coinex

ال جی جی 6 به صورت رسمی معرفی شد؛ صفحه نمایش 5.7 اینچی و بدنه شگفت انگیز

ال جی جی 6

پس مدت ها انتظار و انتشار شایعات مختلف، بالاخره شرکت ال جی دقایقی پیش، از گوشی هوشمند ال جی جی 6 به صورت رسمی رونمایی کرد. کنفرانس مطبوعاتی شرکت ال جی در نمایشگاه MWC 2017 برگزار شد و بالاخره پرده از تمامی واقعیت ها برداشته شد. در ادامه با تکرا همراه باشید تا بیشتر با قهرمان جدید ال جی آشنا شویم.

همانطور که انتظار می رفت، ویژگی ماژولار از گوشی هوشمند ال جی جی 6 حذف شده است. این گوشی از جنس شیشه ساخته شده و قاب فلزی دور آن پیدا است. ال جی جی 6 دارای صفحه نمایش 5.7 اینچی بوده که سراسر بدنه آن را گرفته است. صفحه نمایش این دستگاه دارای دو استاندارد رنگ Dolby Vision و HDR 10 است.

این گوشی هوشمند در اصل از دنیای تلویزیون ها آمده است. صفحه نمایش HDR شاید بهترین ویژگی بخش جلویی ال جی جی 6 باشد. پرچمدار جدید ال جی در اصل اولین گوشی هوشمندی است که از Dolby Vision پشتیبانی می کند؛ رنگ بیشتر و کنتراست بهتر، صحنه های پویا را بهینه سازی می کند و توانایی جذب هر بیننده ای را دارد.

تصویری از رابط کاربری ال جی جی 6

تصویری از رابط کاربری جدید ال جی جی 6

ال جی جی 6 دارای رابط کاربری جدیدی است که استفاده از آن با ابعاد 18:9 مزیت هایی را دارد. در تصویر منتشر شده از رابط کاربری گوشه های گرد آیکن پیدا است که جذابیت خاصی را به آن داده است.

در هفته های گذشته خبرهایی درباره وجود دستیار شخصی دیجیتال Google Assistant در ال جی جی 6 منتشر شد. حال رویا به واقعیت تبدیل شده و دستیار شخصی دیجیتالی گوگل در آخرین پرچمدار ال جی وجود دارد. رابط کاربری ال جی جی 6 تغییرات بسیاری را دارد که شاید دلیل این همه تغییر وجود ابعاد عجیب صفحه نمایش باشد. پرچمدار سال گذشته ال جی یعنی ال جی جی 5 دارای صفحه نمایش 5.3 اینچی با ابعاد کوچکتری بود؛ اما اکنون داستان قدری متفاوت شده و عملکرد امسال ال جی در ال جی جی 6 خیره کننده است.

اولین نگاه به مشخصات سخت افزاری ال جی جی 6

ال جی جی 6 ال جی جی 5
پلتفرم اندروید 7.1 نوقا با رابط کاربری جدید ال جی اندروید 6.0 (در حال دریافت نسخه 7.0) با رابط کاربری LG UI
ابعاد 148.9 در 71.9 در 7.9 میلی متر

149.4 در 73.9 در 7.3 میلی متر

159 گرم

صفحه نمایش

5.7 اینچ از نوع IPS LCD با ابعاد نسبی 18:9و وضوح 2880 در 1440 پیکسل (Quad HD+)، زاویه دید 78 درصد نسبت به بدن کاربر، پشتیبانی از Dolby Vision / HDR 10

5.3 اینچ IPS LCD، ابعاد 16:9 و وضوح 2560 در 1440 پیکسل، زاویه دید 70 درصد نسبت به بدن کاربر
پردازنده و رم کوالکام اسنپدراگون 821، رم 4 گیگابایتی کوالکام اسنپدراگون 820، رم 4 گیگابایتی
دوربین 13 مگاپیکسل + 13 مگاپیکسل

دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی

16 مگاپیکسل + 8 مگاپیکسل

دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی

حافظه داخلی 32 GB + microSD 32 GB + microSD
باتری باتری 3300 میلی آمپری غیر قابل جا به جایی، تکنولوژی شارژ سریع 3.0 و شارژر وایرلس باتری 2800 میلی آمپری قابل جا به جایی با تکنولوژی شارژ سریع 2.0
ویژگی ها گواهینامه ضد آب بودن 68 طراحی ماژولار

طراحی تمام صفحه و مقاومت در برابر آب

بسیاری از کاربران برای صفحه نماش گوشی هوشمند ال جی جی 6 هیجان زده بودند، اکنون ال جی پرده را از واقعیت ها برداشته است. صفحه نمایش 5.7 اینچی IPS LCD Quad HD با ابعادی که شاید عجیب و غریب باشد. قاب دور صفحه نمایش به حداقل رسیده و ناهجناری های گذشته در آن وجود ندارد. تقریبا می توان گفت که 80 درصد از بخش جلویی توسط صفحه نمایش پوشیده شده است.

همانطور که در ابتدا اعلام کردیم، ال جی جی 6 از دو استاندارد گسترده تر رنگ پشتیبانی می کند که شامل Dolby Vision و HDR 10 است. پیش از این HDR فقط در تلویزیون ها دیده شده بود. این استاندارد چشم اندازی خیره کننده را برای کاربر ارائه می دهد.

تصاویر رسمی منتشر شده از ال جی جی 6

دوربین بهبود یافته

پرچمدار جدید ال جی با دوربین دوگانه خود را نشان داده، البته آنطور که پیدا است لنز قدرتمندتری در آن تعبیه شده است. در جدول سخت افزاری ال جی جی 6 به دوربین قدرتمند این دستگاه اشاره شد. در بخش پشتی دو سنسور 13 مگاپیکسلی وجود دارد که قطعا کیفیت خیره کننده را به ارمغان آورده است.

اسنپدراگون 821

در ابتدا خبرهای بسیاری درباره پردزانده جی 6 منتشر شد، برخی از رسانه ها مدعی بودند که ال جی از پردازنده اسنپدراگون 835 در پرچمدار خود استفاده می کند و برخی اسنپدراگون 821 را تایید کرده بودند. حال ال جی جی 6 به پردازنده اسنپدراگون 821 مجهز شده است که دقیقا همان پردازنده موجود در گوگل پیکسل است.

آیا باتری 3300 میلی آمپری کافی است؟

گوشی هوشمند ال جی جی 6 دارای باتری 3300 میلی آمپری غیرقابل جا به جایی است که از آخرین تکنولوژی شارژ سریع یعنی شارژ سریع 3.0 پشتیبانی می کند. شارژ 0 تا صد این گوشی هوشمند با تکنولوژی شارژر سریع تقریبا یک ساعت و نیم طول می کشد و باتری آن از 50 درصد می تواند در مدت زمان 30 دقیقه 100 درصد شارژ شود. حال سوال اینجاست که آیا باتری 3300 میلی آمپری برای این قدرت کافی است یا خیر؟ شرکت ال جی در پرچمدار جدید خود ظرفیت باتری را بالاتر برده است و به اختمال بسیار زیاد برای این مشخصات سخت افزاری کافی است.

g6-rr

ال جی جی 6 دارای ویژگی Quad DAC است، کیفیت صدای بالاتری را ارائه می دهد. این گوشی هوشمند در  دونسخه 32 و 64 گیگابایتی عرضه می شود، اما به نظر می رسد که تنها نسخه 32 گیگابایتی آن روانه بازار ایالات متحده آمریکا می شود. البته اگر کاربران به حافظه ذخیره سازی بیشتری نیاز داشته باشند می توانند از کارت حافظه میکرو اس دی برای ارتقا آن استفاده کنند. نظر شما درباره گوشی هوشمند ال جی جی 6 چیست؟

گالری تصاویر ال جی جی 6

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر