;
coinex

موتورلا موتو M وارد بازار ایران شد؛ میان‌رده ارزشمند موتورلا در ایران!

  • موبایل موتورلا موتو M به صورت رسمی با قیمتی مناسب همراه با گارانتی شرکت هما تلکام وارد بازار ایران شده است. موتورلا موتو M یک گوشی میان‌رده است.

گوشی میان‌رده و جدید شرکت موتورلا، موتو M که در آبان ماه یا همان ماه نوامبر به صورت رسمی معرفی شد، امروز بالاخره این گوشی با قیمتی مناسب و گارانتی معتبر وارد بازار ایران شده است. در ادامه با تکرا همراه باشید تا بیشتر با موتورلا موتو M و قیمت آن در بازار کشورمان آشنا شوید.

احتمالا می‌دانید که شرکت معروف موتورلا حالا یکی از زیر مجموعه‌های شرکت چینی لنوو است؛ لنوو به دلیل سرمایه گذاری‌های عظیم در موتورلا، باعث شده است تا موتورلا پیشرفت‌های خوبی در زمینه گوشی‌های هوشمند داشته باشد. یکی از گوشی‌های جدید موتورلا که به دلیل قیمت، کیفیت و سخت افزار نستبا قدرتمند، ارزش خرید بالایی دارد، گوشی هوشمند موتورلا موتو M است که به عنوان یک میان‌رده تمام عیار تلقی می‌شود.

گوشی هوشمند موتورلا موتو M یک موبایل با سخت افزار نسبتا قدرتمند اما با ظاهری زیبا و شیک است که باعث شده تا یک موبایل هوشمند مناسب برای خانم‌های کارمند به دلیل سبک رسمی اما با ظرافت و زیبا باشد. در ادامه شاهد مشخصات سخت افزاری موبایل موتورلا موتو M هستید:

موبایل موتورلا موتو M به صورت رسمی با قیمتی مناسب همراه با گارانتی شرکت هما تلکام وارد بازار ایران شده است. موتورلا موتو M یک گوشی میان‌رده است.

ابعاد 7.9 × 75.4 × 151.4 میلی متر
وزن 163 گرم
پردازنده اصلی پردازنده 64 بینی و هشت هسته‌ای مدیاتک MT6755 Helio P15 با فرکانس 2.2  گیگاهرتز و 1.0 گیگاهرتز
پردازنده گرافیکی Mali-T860MP2 با فرکانس 800 مگاهرتز
صفحه نمایش نمایشگر آمولد  5.5 اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی با تراکم پیکسلی 401 پیکسلی در هر اینچ
حافظه رم 4 گیگابایت
حافظه داخلی 32 گیگابایت با قابلیت ارتقا به وسیله کارت حافظه جانبی تا 256 گیگابایت
دوربین اصلی 16 مگاپیکسل با دیافراگم f/1.9 و فلاش LED
دوربین سلفی 8 مگاپیکسل
باتری 3050 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع
سیستم عامل اندروید 6.0.1 مارشمالو
رنگبندی طلایی و نقره‌ای
ویژگی‌ها دو سیم کارت همزمان و حسگر اثر انگشت

شما می‌توانید گوشی هوشمند موتورلا Moto M را با قیمت1,290,000 تومان در دو رنگ طلایی و نقره‌ای همراه با گارانتی 24 ماهه شرکت هما تلکام در بازار ایران خریداری کنید. لازم به ذکر است که این گوشی در خارج از کشور دارای برچسب قیمتی 355 دلاری است به همین سبب کاهش قیمت برای این گوشی تا اطلاع ثانوی دور از ذهن است.

موبایل موتورلا موتو M به صورت رسمی با قیمتی مناسب همراه با گارانتی شرکت هما تلکام وارد بازار ایران شده است. موتورلا موتو M یک گوشی میان‌رده است.

در هر صورت گوشی موتورلا موتو M یک گوشی مناسب و خوش قیمت است، اما اگر بخواهیم به این گوشی به صورت منطقی و حرفه‌‎ای نگاهی داشته باشیم باید بگوییم که موتورلا موتو M در مقایسه با رقبای سرسختی چون هوآوی نوا پلاس، ال‌جی G4، شیائومی Mi 5S و سونی اکسپریا ایکس، چندان حرف گفتنی ندارد و بهتر است به موبایل‌های اشاره شده نیز نگاهی داشته باشید.

نظر شما در رابطه با گوشی موتورلا موتو M چیست؟!

.

تهیه و گردآوری: تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر