;
coinex

سامسونگ امروز مدل جدید هدست Gear VR را همراه با سه تبلت معرفی می کند

مدل جدید هدست Gear VR

بالاخره انتظارها به پایان رسید، امروز قرار است که چند شرکت بزرگ تکنولوژی، کنفرانس های مطبوعاتی خود را در نمایشگاه MWC 2017 بارسلونا برگزار کنند. چند پیش خبرهایی درباره مدل جدید هدست Gear VR سامسونگ منتشر شد که به معرفی این دستگاه در کنگره جهانی موبایل 2017 اشاره شده بود. ساعاتی پیش تایید شد که سامسونگ امروز علاوه بر گلکسی تب اس 3 از مدل جدید هدست Gear VR رونمایی می کند. در ادامه با تکرا همراه باشید.

در طول این مدت شایعات بسیاری درباره کنفرانس مطبوعاتی امروز سامسونگ منتشر شده، پس از مدت ها تایید شده که سامسونگ گوشی هوشمند پرچمدار خود را در این مراسم معرفی نمی کند؛ اما ویدیوی یک دقیقه ای از گلکسی اس 8 در این مراسم پخش می شود که ویژگی های آن را نشان خواهد داد. ساعتی پیش تایید شد که سامسونگ قرار است در مراسم امروز ار سه تبلت که شامل گلکسی تب اس 3، گلکسی بوک و گلکسی تب پرو اس 2 رونمایی می کند. البته همه چیز به اینجا ختم نمی شود و سامسونگ در ادامه مراسم مدل جدید هدست Gear VR را معرفی خواهد کرد.

مدل جدید هدست Gear VR

بعد از برگزاری کنفرانس به تمامی شرکت کنندگان فرصت تجربه و لذت بردن از هدست 4 بعدی واقعیت مجازی داده می شود. اکنون شایعاتی درباره دستگاهی به نام VR 4D Experience Zone وجود دارد که هنوز جزئیات چندانی از آن مشخص نشده؛ به احتمال بسیار زیاد همان هدست جدید است که به کاربران اجازه داده خواهد شد از آن استفاده کنند. مدل جدید هدست Gear VR سامسونگ قرار است که با یک کنترلر از راه برسد. این کنترلر، استفاده از دستگاه را راحت تر خواهد کرد. حال باید منتظر برگزاری کنفرانس مطبوعاتی سامسونگ در کنگره جهانی موبایل 2017 باشیم. نظر شما درباره ای خبر چیست؟ آیا سامسونگ بازهم به برند برتر این نمایشگاه تبدیل خواهد شد یا خیر؟

می توانید تمامی مطالب مربوط به نمایشگاه MWC را در اینجا دنبال کنید

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر