;
coinex

ال جی جی 6 با قیمت 800 دلار وارد بازارهای کره خواهد شد

ال جی جی 6

در کنگره جهانی موبایل امسال شرکت ال جی از گوشی هوشمند پرچمدار جدید خود یعنی ال جی جی 6 رونمایی کرد. قرار است این گوشی ابتدا در کشور کره و سپس در آمریکا به فروش برسد. قیمت این گوشی نیز توسط مسئولین این شرکت اعلام شده است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

با معرفی گوشی ال جی جی 6 به نظر می رسد که کمپانی، سنت‌های قدیمی و همیشگی خود برای پرچمدارانش را زیر پا گذاشته است. ال جی جی 6 جدید از باتری‌ قابل تعویض برخوردار نیست. همچنین بدنه این گوشی از مواد ممتاز شیشه‌ای و فلزی ساخته شده است. قطعا این گوشی یکی از زیباترین گوشی‌های کمپانی در سری G به شمار می‌رود. همچنین این گوشی دارای یک صفحه نمایش 5.7 اینچی و نسبت ابعاد 2:1 است.

ال جی هنوز قیمت دقیقی را در اختیار کاربران نگذاشته است؛ اما طبق اطلاعات لو رفته و شایعات در صفحات مختلف به نظر می رسد، قیمت آن چیزی حدود 700 دلار باشد، همچنین زمان انتشار جهانی آن نیز 10 مارس (20 اسفند) و انتشار آن برای ایالات متحده آمریکا هفته اول آوریل خواهد بود. پس از معرفی رسمی گوشی در این رویداد، تاکنون هیچگونه تاییدیه رسمی برای این ادعاها وجود نداشته؛ اما چو جونو، مدیر LG Electronic در بخش موبایل با رسانه‌های کره‌ای در نمایشگاه MWC گفتگویی داشته است و به گونه‌ای از قیمت و زمان انتشار برای کره‌ای‌ها پرده برداری کرده است. طبق اخبار گفته شده، ال جی جی 6 در تاریخ 10 مارس (20 اسفند) وارد بازار کره خواهد شد. همچنین قیمت آن نیز از 796.85 دلار آغاز خواهد شد.

البته به یاد داشته باشید که معمولا قیمت‌ها در ایالات متحده آمریکا کمتر از چیزی که در کره جنوبی تعیین می‌شود، خواهد بود. بنابراین برای ال جی جی 6 قیمتی حدود 700 دلار در اپراتورهای Verizon، AT&T، Sprint و T-Mobile انتظار می‌رود. این قیمت نسبت به G5 کمی بیشتر خواهد بود، گوشی که سال گذشته با قیمت 629 دلار در T-Mobile قرار گرفت؛ اما همانطور که هر پرچمداری در سال 2017 نسبت به پرچمدار قبلی در سال 2016 گران‌تر است، ما نیز از قبل گفته بودیم که ال جی جی 6 نزدیک به 50 تا 60 دلار بیش از G5 قیمت خواهد داشت. هدف ارائه و فروش این گوشی‌ها در ایالات متحده چه خواهد بود؟ این پاسخی است که مستقیما از سوی آقای چو داده شده است:

“ما یک سرمایه گذاری جدید روی فعالیت های تبلیغاتی در آوریل و می، قبل از آغاز انتشار گوشی‌ها در سه ماهه سوم خواهیم کرد. بایستی فروش دستگاه‌ها را در این مدت بررسی کنیم. فروش ما قطعا بهتر از G5 و یا حتی V20 خواهد بود. البته اکنون نمی‌توانیم از اهداف فروش خود پرده برداری کنیم.”

.

منبع: PhoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر