;
coinex

تاریخ عرضه و قیمت گلکسی تب اس 3 اعلام شد

قیمت گلکسی تب اس 3

شرکت سامسونگ بالاخره کنفرانس مطبوعاتی خود را در نمایشگاه MWC 2017 برگزار کرد. همانطور که انتظار می رفت غول تکنولوژی تبلت گلکسی تب اس 3 را به صورت رسمی معرفی کرد. در ابتدا شایعات بسیاری درباره این محصول و کنفرانس مطبوعاتی این شرکت وجود داشت؛ اما در نهایت سامسونگ به تمامی این شایعات خاتمه داد و پرده را از واقعیت ها برداشت. اکنون تاریخ و قیمت گلکسی تب اس 3 اعلام شده است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

گلکسی تب اس 3 دارای پردازنده اسنپدراگون 820 و صفحه نمایش AMOLED است که از ویژگی های برجسته آن به شمار می آیند. تبلت جدید سامسونگ دارای قلم S-Pen اختصاصی است، لازم به ذکر است که این قلم تنظیمات گسترده ای را دارد و به صورت کلی می توان گفت، این قلم اصلی ترین جذابیت گلکسی تب اس 3 است. اندازه صفحه نمایش گلکسی تب جدید 9.7 اینچ با رزولوشن ۱۵۳۶ در ۲۰۴۸ پیکسل و تراکم پیکسلی ۲۶۴ پیکسل بر هر اینچ است. از دیگر مشخصات سخت افزاری این تبلت می توان به رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی قابل ارتقا اشاره کرد. به صورت کلی رم این دستگاه با پردازنده اسنپدراگون 820 قدرت پردازشی خوبی را ارائه می دهد. قرار است که قلم و صفحه کلید فیزیکی به عنوان لوازم جانبی همزمان با این تبلت عرضه شوند که در اصل کامل کننده این دستگاه خواهند بود.

شرکت سامسونگ در طی کنفرانس مطبوعاتی خود تاریخ عرضه و قیمت گلکسی تب اس 3 را اعلام کرد. باتوجه به گزارشات موجود قرار است که تبلت فوق، ماه آینده روانه بازار اروپا شود. قیمت اعلام شده برای نسخه وای فای 679 یورو است و قیمت نسخه LTE آن 769 یورو خواهد بود. انتظار می رود که گلکسی تب اس 3 فروش خوبی را در سال جاری میلادی داشته باشد. اکنون باید منتظر عملکرد این تبلت جدید در بازار جهانی باشیم. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: Phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر