;
coinex

5 موردی که با آن ها گوشی اکسپریا ایکس زد پریمیوم سونی محصول بهتری می شد

گوشی اکسپریا ایکس زدسونی در کنگره جهانی موبایل امسال از محصول جدید خود گوشی اکسپریا ایکس زد پرده برداری کرد. هرچند که این گوشی از قابلیت های بسیاری برخوردار است اما اضافه کردن چند ویژگی دیگر می توانست از این گوشی ، دستگاه قدرتمندی بسازد. در ادامه با تکرا همراه باشید

سونی به تازگی دومین گوشی هوشمند 4K خودرا به نام اکسپریا ایکس زد پریمیوم معرفی کرد، این گوشی همانطور که انتظار می رفت از قدرت بالایی برخوردار است. استفاده از سخت افزار های رده بالا در طراحی صنعتی سری Z باعث ایجاد یک گوشی هوشمند تمام عیار شده است، گوشی که قابلیت ارائه کیفیت 2160 در 3840 پیکسل را به جز زمان تماشای عکس و فیلم در همه حال دارد.

همانطور که قدرت گوشی اکسپریا ایکس زد همه را تحت تاثیر قرار می دهد، بایستی گفت که اکسپریا ایکس زد پریمیوم یک گوشی کامل نیست. درواقع ما یک لیست از مواردی که شاید وجود آن ها در گوشی اکسپریا ایکس زد پریمیوم بهتر بود و به نوعی سونی از آن ها غافل شده است تهیه کردیم که شامل 5 مورد می شود. می توانید لیست ما را در پایین مشاهده کند.

1.ثاب دور صفحه کوچک تر

گوشی اکسپریا ایکس زد

اگر بخواهیم ساده بگوییم، گوشی اکسپریا ایکس زد پریمیوم نسبت به گوشی های سری قبل خود مانند گوشی زد 5 پریمیوم، دارای ابعاد نسبتا بزرگ تری است. حتی گوشی های سری قبل نیز کمی بزرگ بودند، دیدن این موضوع که هیچگونه بهبودی در زمینه ساخت این گوشی صورت نگرفته کمی نا امید کننده است.

2.تثبیت کننده تصویر نوری

گوشی اکسپریا ایکس زد

گوشی جدید ایکس ضد نرم افزار اختصاصی تثبیت کننده 5 محور سونی را برای پخش فیلم های روان به کار گرفته است. اما عکس ها چه می شوند؟ تثبیت کننده تصویر نوری نه تنها به فیلم ها کمک می کند، بلکه در شرایط نامساعد به کمک عکس ها می آیند، به همین دلیل است که وجود این قابلیت می تواند خیلی مفید باشد.

3.باتری بزرگتر

گوشی اکسپریا ایکس زد

اکسپریا ایکس زد پریمیوم کمی بلند، پهن و ضخیم تر از گوشی Z5 Premium است، با این حال باتری 3230 میلی آمپری این گوشی در مقایسه با باتری 3430 میلی آمپری Z5 Premium کوچک تر است. سونی وعده داده است که آن را در نسخه Stamina به روزرسانی کند و از فضا بهترین استفاده را کند.

4.حافظه داخلی بیشتر

گوشی اکسپریا ایکس زد

برای دستگاهی که تحت عنوان “گوشی هوشمند 4k” تبلیغ شده است، می توان فهمید که 64 گیگابایت حافظه ممکن است برای ایکس زد پریمیوم مناسب نباشد. مطمئنا، این حافظه به وسیله کارت حافظه های میکرو اس دی قابل ارتقا است، اما خب در بخش سرعت و راحتی عموم، هیچ چیز نمی تواند جای حافظه داخلی را پر کند. این گوشی یک گوشی رده بالاست که احتمالا با قیمت بالایی نیز وارد بازار خواهد شد، بنابراین ما توقع حافظه داخلی بالایی را نیز از این گوشی داریم.

5.اسکنر اثر انگشت در ایالات متحده آمریکا

گوشی اکسپریا ایکس زد

سونی همواره از گوشی Z5، یک اسکنر اثر انگشت در دکمه های پاور گوشی های خود تعبیه کرده است، همچنین از Z5 این ویژگی برای تمامی مدل ها در آمریکا غیرفعال شده. ما هنوز دقیقا نمی دانیم چه دلیلی دارد، اما خب این قضیه در ایکس زد پریمیوم نیز همچنان ادامه دارد.

.

منبع:phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    خسته نباشید مرسی به خاطر
    این مطلب زیبا

    پاسخ