;
coinex

7 مورد که می توانستند ال جی G6 را بیش از این جذاب کنند

ال جی G6
بلاخره پس از مدت ها انتظار ال جی از پرچمدار جدید خود در کنگره جهانی موبایل رونمایی کرد. گوشی هوشمند ال جی G6 در کنار قابلیت های فراوان خود نقطه ضعف هایی هم دارد. این شرکت می توانست با بهره گیری از این 7 ویژگی گوشی بهتری را ارائه دهد. در ادامه با تکرا همراه باشید

خب، همانطور که دیدید ال جی G6 نیز معرفی شد و بسیاری تحت تاثیر قابلیت های این گوشی هوشمند قرار گرفتند. این گوشی یک صفحه نمایش 5.7 اینچی را درون یک بدنه نازک تر از ال جی جی 5 قرار داده، چیزی که واقعا شگفت آور است. حتی در این گوشی برآمدگی دوربین نیز وجود ندارد. در سال جاری، ال جی واقعا تلاش وصف ناپذیری در توسعه ویژگی های منحصر به فردی که به شدت قابل استفاده هستند داشته است، همچنین دیدن این موضوع که ال جی جی 6 چه روندی را در بازار جهانی پیش خواهد گرفت نیز جالب خواهد بود.

با وجود تمام قابلیت های جالب ال جی، هنوز هم امکان بهتر بودن G6 وجود داشت، ما می توانیم چند مورد که می توانست ال جی G6 را برای کاربران حرفه ای به دستگاهی جذاب تر از اینی که هست تبدیل کند بازگو کنیم. شما می توانید ایده های مارا درباره این گوشی مشاهده کنید و نظرات خودرا با ما در میان بگذارید.

1 – بلندگوهای استریو

ال جی G6

بلندگوهای استریو از جمله قابلیت هایی هستند که روز به روز در حال محبوب شدن هستند به طوری که در اغلب گوشی های پرچمدار جدید استفاده می شوند. در گذشته تنها شرکت های سونی و اچ تی سی از این قابلیت بهره می بردند اما اکنون شرکت اپل نیز به این غافله پیوسته است. همین امر باعث شده است که دیگر تولیدکنندگان نیز به فکر استفاده از این تکنولوژی در گوشی های هوشمند خود بیوفتند تا بتوانند در بازار رقابت هم پای این نام ها پیش بروند. در نتیجه این اقدام دیگر برندهای تولید کننده گوشی های هوشمند به نظر نیز گوشی های سال 2017 مستلزم دارا بودن اسپیکرهای با کیفیت و قوی هستند.

 2 – تراشه مبدل دیجیتال به آنالوگ

ال جی G6

شرکت ال جی چندی است که از مبدل های دیجیتال به آنالوگ در گوشی های خود استفاده می کند. این شرکت چندین سال است که از این تراشه در گوشی های سری وی خود استفاده می کند. البته در یکی از مدل های ال جی G6 نیز از این قطعه استفاده شده است اما گفته شده است که این تراشه تنها در مدل های ال جی G6 که در آسیا ارائه می شوند عرضه خواهد شد.

3 – شارژر بیسیم

ال جی G6

به طور مشابهی با مورد قبلی ال جی برای مدل جی 6 خود از شارژر بیسیم بهره می برد اما این قابلیت تنها برای گوشی هایی که در ایالات متحده آمریکا عرضه می شوند قابل دسترسی است. در نتیجه بقیه دنیا ناچارند گوشی های خود را برای شارژ شدن به پریز برق متصل کنند.

4 – حافظه ذخیره سازی قوی تر

ال جی G6

گوشی های ال جی با دو حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایتی ارائه می شوند. هر چند که می توان میزان حافظه این گوشی را به وسیله کارت های حافظه میکرو اس دی افزایش داد، اما با این حال حافظه داخلی بالا بسیار دلپذیرتر از استفاده از چنین کارت هایی است.

 5 – دوربین سلفی بهتر

ال جی G6

در حال حاضر دوربین های سلفی بهتری به نسبت آنچه هم اکنون در ال جی G6 تعبیه شده است وجود دارد. این گوشی در حال حاضر از یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی با زاویه دید 100 درجه بهره می برد. این امر درحالی است که امروزه اکثر تولیدکنندگان گوشی های هوشمند از دوربین های سلفی 8 مگاپیکسلی برای پرچمداران خود استفاده می کنند. اگر بخواهیم کمی بلندپروازانه تر فکر می کنیم، می توانستیم حتی انتظار دوربین دوتایی سلفی را نیز از این گوشی داشته باشیم.

 6 – باتری متحرک

ال جی G6

البته اگر بخواهیم با خودمان صادق بشیم این ویژگی آنچنان تاثیری در انتخاب خریدارن ندارد و عوامل دیگری همچون قیمت مناسب از اهمیت بیشتری برخوردار است. همان طور که می دانید شرکت سامسونگ پس از مدتی تغییر رویه داد و از باتری های ثابت برای گوشی های خود استفاده کرد در حالی که در آن زمان شرکت ال جی هم چنان از باتری های متحرک در گوشی های خود استفاده می کرد. البته پس از ارائه این گوشی ها مشخص شد که این ویژگی آنچنان تاثیری بر روی کاربران ندارد به همین دلیل ال جی نیز تصمیم گرفت که به باتری های ثابت روی بیاورد. البته بعضی از افراد که به قدرت باتری ها اهمیت می دهند از این تصمیم ال جی متاسف خواهند شد.

7 – اسنپدارگون 835

ال جی G6

شرکت ال جی به جای آنکه گوشی پرچمدار خود را به آخرین مدل پردازنده های کوالکام مجهز کند، تصمیم گرفت که از اسنپدراگون 821 بهره ببرد. البته دلیلی که مسئولین ال جی برای اتخاذ این تصمیم اعلام کرده اند این است که با انتخاب یک نسخه قدیمی تر برای پردازنده آن ها زمان کافی داشته اند تا بتوانند بقیه اجزا را طوری طراحی کنند تا با کمک پردازنده بیشترین بازدهی را داشته باشد.

منبع:phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر