;
coinex

اولین تصاویر گرفته شده با دوربین اکسپریا ایکس زد ؛ الگو گیرنده از دوربین جدید موشن آی سونی

دوربین اکسپریا ایکس زد

سونی نیز در کنگره جهانی موبایل با ارائه گوشی های جدید خود خبر ساز شد. این کمپانی با ارائه اکسپریا ایکس زد جدید خود توجه همگان را جلب کرد. وجه تمایز این گوشی با رقبای خود دوربین جدید آن است. اکنون اولین تصاویر گرفته شده با دوربین اکسپریا ایکس زد منتشر شده است. در ادامه با تکرا همراه باشید

به احتمال زیاد تمام چشم ها به سوی تلفن همراه 4 کی (4K) جدید و عالی سونی در نمایشگاه ام دابلیو سی (MWC) دوخته شده است. این گوشی جدید سونی، ایکس زد پریمیوم XZ Premium نام دارد. اما سه تلفن همراه دیگر نیز از طرف شرکت سونی در این نمایشگاه حضور دارند و تنها یکی از آن ها هر آنچه که یک تلفن فوق العاده به آن نیازمند است را در چنته دارد.

اکسپریا ایکس زد با اندازه 5.2 اینچی خود و نمایشگری با رزولوشن تصویر 1080 پیکسل، به راحتی در جیب شما و کف دستان شما جای می گیرد، اما نمی شود از این واقعیت گذشت که این تلفن، هیولای زیبای کوچکی است که دارای یک چیپست اسنپدراگون 820 (Snapdragon) با 4 گیگابایت رم بوده، تمامی بلندگوهای آن استریو بوده، ضد آب است. دوربین اکسپریا ایکس زد با سنسور جدید فیلم برداری 19 مگاپیکسلی ای که سونی برای آن تعبیه کرده است، قادر به فیلمبرداری حرکت آهسته با سرعت 960 فریم بر ثانیه است. این قابلیت ها همان ویژگی هایی هستند که در این روزها طرفداران بسیاری دارند و خریداران هنگام انتخاب گوشی جدید خود به آن ها توجه می کنند. این امر در حالی است که سونی در طراحی و تولید چنین قابلیت هایی ید طولایی دارد.

این دقیقا همان دوربین موشن آی (Motion Eye) ای است که در ایکس زد پریمیوم موجود است، پس هر کسی می تواند انتظار نتایج به همان میزان عالی ای از این دوربین را نیز داشته باشد. ما تعدادی عکس ایندور (indoor ینی به کمک نور محیط) با دوربین 19 مگاپیکسلی اکسپریا ایکس زد در همان طبقه نمایشگاه گرفتیم و عکس هایی که در زیر مشاهده می کنید، نتایج کار ماست، اگرچه ما تا قبل از اینکه واحد خرده فروشی ای برای مصاحبه پیدا نکنیم، درمورد هیچ ویژگی ای از آن نظری نخواهیم داد. اینها نمونه هایی از عکس های تمام-اندازه ای هستند که بطور مستقیم توسط دوربین این دستگاه گرفته شده اند که تا حد زیادی حجیم هستند; پس برای بارگذاری عکس ها صبور باشید.

.

منبع:phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر