;
coinex

موتو جی 5 پلاس دارای پیشرفته ترین دوربین در کلاس خود است

موتو جی 5 پلاس دارای پیشرفته ترین دوربین در کلاس خود است

گوشی موتو جی 5 پلاس به تازگی در نمایشگاه MWC 2017 به عموم معرفی شد. این گوشی قابلیت‌های بسیاری دارد که آن را از دیگر رقبای خود متمایز می‌سازد؛ اما آنچه در مورد این گوشی بیشتر از ویژگی‌های دیگر به چشم می‌خورد کیفیت و قدرت دوربین این دستگاه است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

اگر فکر می‌کنید که ما بیش از حد درباره گوشی جدید موتو G5 و موتو جی 5 پلاس در نمایشگاه MWC 2017 هیجان زده شدیم، بایستی بگوییم که دلایل کافی برای آن وجود دارد. نه تنها این گوشی‌ها نسبت به قیمت و نام تجاری معروفشان در بین گوشی‌های اندرویدی بسیار مقرون به صرفه هستند، بلکه ارزش آن‌ها فراتر از محدوده 200 الی 300 دلاری که دارند، هست.

برای مثال، موتو جی 5 پلاس را در نظر بگیرید. ویژگی خاص این گوشی میان رده، نسبت صفحه نمایش به بدنه آن است. همچنین صفحه نمایش آن 5.2 اینچ است و اثرات و برآمدگی‌های گوشی خیلی بزرگ نیست. سایر مشخصات و طراحی آن که شامل بدنه فلزی، پردازنده اسنپدراگون با سرعت پردازش 2 گیگاهرتز، یک مودم که با تمامی اپراتورها مانند Verizon و Sprint کار می‌کند، صفحه نمایش 1080p و یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی با تکنولوژی شارژ سریع است که برای یک گوشی 250 دلاری کاملا مناسب است.

در گوشی موتو جی 5 پلاس چیزی که بیش از همه توجه ما را به خود جلب کرد، دوربین اصلی بود. کمپانی موتورولا ادعا دارد که پیشرفته ترین دوربین را در کلاس خود دارد، زمانی که ما مشخصات آن را بررسی می‌کردیم سنسور آن، ما را به یاد پرچمدار سامسونگ، یعنی گلکسی S7 و S7 edge انداخت. گوشی که سال گذشته در بخش دوربین در مقایسه‌ها بارها مورد ستایش قرار گرفت.

ظاهرا موتو نه تنها یک سنسور 12 مگاپیکسلی با ابعاد پیکسلی 1.55 میکرون و همان دهانه دیافراگم f/1.7 برای این گوشی قرار داده است، بلکه تکنولوژی فوکوس منحصر به فرد Dual Pixel سامسونگ را به این دوربین اضافه کرده است؛ بنابراین، موتو جی 5 پلاس در مقایسه با دوربین گوشی‌های معمولی 60 درصد بهبود سرعت فوکوس داشته است، بدین معنا که در نور کم و با وجود اشیا در حال حرکت نیز می‌تواند تصاویر خوبی را ثبت کند.

موتو جی 5 پلاس با وجود تراشه میان رده می‌تواند به صورت 4K فیلمبرداری کند. اگر فیلم‌ها همان تمرکز مداوم و آنی که S7 و S7 edge قادر به آن بودند را داشته باشد، موتو جی 5 پلاس نسبت به قیمتش تبدیل به دستگاهی ارزشمندتر از چیزی که در ابتدا فکر می کردیم، خواهد شد.

موتو جی پلاس

.

منبع: PhoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر