;
coinex

تمرکز شرکت سونی بر روی کنسول PS4 و PC و عدم پشتیبانی از محصولات قدیمی

تمرکز شرکت سونی بر روی کنسول PS4 و PC و عدم پشتیبانی از محصولات قدیمی

PlayStation در سال گذشته با اضافه کردن قابلیت اجرای بازی‌های خود بر روی کامپیوترهای خانگی (PC)،  توسعه و تحول بزرگی را در سیستم کاری خود به وجود آورد. امسال PlayStation، سرویس دهی به تعدادی از پلتفرم ها یا دستگاه های خود را کنار گذاشته و تمرکز خود را بر روی دو پلتفرم اصلی بازی‌های سونی خود یعنی Playstation و PC قرار خواهد داد.

چه دستگاه هایی به فراموشی سپرده می شوند ؟

بنا بر اعلام سایت شرکت بازی‌های سونی این شرکت به زودی، از پشتیبانی و سرویس دهی به چند نمونه از کنسول‌های بازی سونی و تلویزیون‌های خود دست خواهد کشید. این دستگاه‌ها عبارتند از “PS3، Vita، PlayStation TV (تلویزیون پلی استیشن)، تلویزیون های Bravia سونی (مدل های 2013 تا 2015)، همه دستگاه های پخش بلوری سونی (Sony Blu-ray player)، و تمام تلویزیون های سامسونگ.

این تغییرات از 15 آگوست، عملیاتی و اجرا خواهند شد. مدل های 2016 تلویزیون Bravia نهایتا تا 1 آوریل، حمایت و سرویس دهی خواهند شد. وقتی که این تغییرات اجرا شوند، PS4 و PC تنها پلتفرم یا دستگاه هایی هستند که می توانند از خدمات استفاده کنند، و شما قادر خواهید بود از صدها بازی PS3 بهره مند شوید.

Sony افزود: “بعد از یک سری از ملاحظات، ما تصمیم گرفتیم که بر PS4 و PC، متمرکز شویم تا که بتوانیم توسعه و بهبود بیشتری را برای کاربران این دو دستگاه به ارمغان آوریم”. “این جابجایی در تمرکز، به ما موقعیت و شانس بهتری می دهد که بتوانیم خدمات بهتر و بیشتری را به مشتریان عرضه کنیم. اگر شما از هر کدام از دستگاه های گفته شده در بالا استفاده می کنید (کامپیوتر و PS4)، ما صمیمانه از شما به خاطر حمایتتان متشکریم، و امیدواریم که ما را همچنان همراهی کنید”.

اگر شما از هر کدام از وسایلی که قرار است دیگر به آنها خدمت رسانی نشود، استفاده می کنید، شما می توانید از این به بعد از PS4 یا PC استفاده کنید. Sony درباره اینکه چطور تغییرات مربوط به این سرویس دهی و قطع حمایت را عملی می کند، هیچ گونه جزئیاتی را منتشر نکرده است.

.

منبع: GameSpot

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر